To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-18
Ogłoszenie nr 510052099-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514460-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10908915000000,
ul. ul. Św. Wincentego
87,
03-291
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 277 02 50, e-mail
zamowienia.publiczne@ops-targowek.waw.pl, faks
22 370 25 32.
Adres strony internetowej (url): www.ops-targowek.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego w lokalu Wykonawcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-PN 2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części : Część nr 1: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 50 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 1 Zamawiający szacuje do 16 800 posiłków. Część nr 2: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 2, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 15 posiłków dziennie. Wielkość zamówienia dla części nr 2 Zamawiający szacuje do 5040 posiłków. Część nr 3: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 3, który został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia, w ilości ok. 10 posiłków dziennie . Wielkość zamówienia dla części nr 3 Zamawiający szacuje do 3360 posiłków. Szacunkowa ilość osób korzystających z posiłków w każdym miesiącu obowiązywania umowy : dla części I - 50 osób, dla części II - 15 osób, dla części III - 10 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia określił, że zgodnie z art. 22 ust. 1 b pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 roku poz. 1986 ze zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące m. in. zdolności technicznej lub zawodowej. W załączniku nr 1 do SIWZ w części ogólnej odnoszącej się do wszystkich części zamówienia w pkt. 10 Zamawiający określił, że lokal w którym będą spożywane posiłki powinien być położony blisko przystanków linii komunikacji miejskiej, pozbawiony barier architektonicznych (...) co oznacza dostęp z poziomu ulicy lub na wyższym poziomie z dostępem dla osób niepełnosprawnych (np. podjazd, winda) zarówno na zewnątrz lokalu jak i wewnątrz. Po zbadaniu ofert Zamawiający stwierdził, że lokal oferenta nie spełnia w opisanego warunku określonego w SIWZ. W związku z powyższym na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 roku poz. 1986 ze zm.) zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W niniejszym postępowaniu na część nr 1 złożono 1 ofertę. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Gastronomiczna Naumowicz Andrzej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu Wykonawcy znajdującym się w rejonie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Gastronomiczna Naumowicz Andrzej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji "Rodzic na zastępstwo. Miłość na zawsze" wraz z Galą Rodzicielstwa Zastępczego
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
- usługa hotelowa, w tym zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej dla 200 osób, w związku z organizacją XXVI Zjazdu Hydrobiologów Polskich w Międzyzdrojach
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługą gastronomiczną oraz udostępnieniem sali konferencyjnej.
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleń, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.