To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-23
Ogłoszenie nr 510052158-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504687-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, Krajowy numer identyfikacyjny 00029121000000,
ul. ul. Marii Konopnickiej
65,
05-092
Łomianki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 765 71 01; 765 71 21, e-mail
dzp@szpitaldziekanow.pl, faks
22 751 27 07.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaldziekanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ/03/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/03/PN/2020. Zamówienie obejmuje 8 pakietów: Pakiet nr 1 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 2 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 3 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 4 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 5 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 6 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 7 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 8 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30195920-7
Dodatkowe kody CPV: 39717100-2, 39711362-4, 39721000-2, 39512000-4, 39313000-5, 39224310-4, 39299300-7, 35113420-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11950
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11950
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6130
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6130
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zaprosił wybranych Wykonawców do podpisania umowy jednakże w dniu 04.03.2020r. firma Swisspol LTD Sp. z o.o., ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław uchyliła się od podpisania umowy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający z uwagi na brak ważnych ofert (termin związania z ofertami upłynął) nie ma możliwości zakończenia postępowania zawarciem umowy i w związku z tym postępowanie winno być formalnie zakończone unieważnieniem. Postępowanie w tym pakiecie zostało unieważnione w dn. 13.03.2020r. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zaprosił wybranych Wykonawców do podpisania umowy jednakże w dniu 11.03.2020r. firma KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce przesłała do Zamawiającego informację, że rezygnuje z podpisania umowy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający z uwagi na brak ważnych ofert (termin związania z ofertami upłynął) nie ma możliwości zakończenia postępowania zawarciem umowy i w związku z tym postępowanie winno być formalnie zakończone unieważnieniem. Zamawiający unieważnił postępowanie w tym pakiecie w dn. 13.03.2020r. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
więcej: przetargi w Łomiankach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.