eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiDostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 510052158-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym: Dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504687-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, Krajowy numer identyfikacyjny 00029121000000, ul. ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, e-mail dzp@szpitaldziekanow.pl, faks 22 751 27 07.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaldziekanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ/03/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia na potrzeby Pawilonu III SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/03/PN/2020. Zamówienie obejmuje 8 pakietów: Pakiet nr 1 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 2 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 3 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 4 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 5 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 6 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 7 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); Pakiet nr 8 Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30195920-7


Dodatkowe kody CPV: 39717100-2, 39711362-4, 39721000-2, 39512000-4, 39313000-5, 39224310-4, 39299300-7, 35113420-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11950
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki
Email wykonawcy: przetargi@bmskwidzn.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11950
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11406.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17980
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6130
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
Email wykonawcy: dbiernacki@victores.pl.
Adres pocztowy: ul. Ostrówek 113
Kod pocztowy: 98-311
Miejscowość: Ostrówek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6130
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6130
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13395
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zaprosił wybranych Wykonawców do podpisania umowy jednakże w dniu 04.03.2020r. firma Swisspol LTD Sp. z o.o., ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław uchyliła się od podpisania umowy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający z uwagi na brak ważnych ofert (termin związania z ofertami upłynął) nie ma możliwości zakończenia postępowania zawarciem umowy i w związku z tym postępowanie winno być formalnie zakończone unieważnieniem. Postępowanie w tym pakiecie zostało unieważnione w dn. 13.03.2020r.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Wyposażenie na potrzeby Pawilonu III

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zaprosił wybranych Wykonawców do podpisania umowy jednakże w dniu 11.03.2020r. firma KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce przesłała do Zamawiającego informację, że rezygnuje z podpisania umowy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający z uwagi na brak ważnych ofert (termin związania z ofertami upłynął) nie ma możliwości zakończenia postępowania zawarciem umowy i w związku z tym postępowanie winno być formalnie zakończone unieważnieniem. Zamawiający unieważnił postępowanie w tym pakiecie w dn. 13.03.2020r.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.