Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-25
Ogłoszenie nr 510053127-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.
Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój: Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lubatówce o salę gimnastyczną z zapleczem sanitarno-szatniowym i budowa parkingu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509663-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540024364-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. Aleja Słoneczna
28,
38-440
Iwonicz-Zdrój, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 435-02-12, e-mail
sekretariat@iwonicz-zdroj.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.iwonicz-zdroj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lubatówce o salę gimnastyczną z zapleczem sanitarno-szatniowym i budowa parkingu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.1.2020.IZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyczne parametry planowanej przebudowy i rozbudowy: - powierzchnia użytkowa - 563,59 m2 - powierzchnia zabudowy - 639,00 m2 - kubatura - 4 252,86 m3 - wysokość budynku - 10,27 m Roboty należy zrealizować w dwóch etapach. I etap - Zakres robót przewidzianych do realizacji do 15 grudnia 2020 r. I. roboty budowlane: 1) roboty rozbiórkowe 2) uzupełnienia w budynku szkolnym, 3) roboty ziemne 4) roboty fundamentowe 5) izolacje fundamentów 6) konstrukcje żelbetowe 7) ściany i ścianki 8) dach - konstrukcja 9) dach - izolacje i pokrycie 10) montaż ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej 11) elewację II. roboty instalacyjne wod-kan: - przyłącz kanalizacji deszczowej, - przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej II etap - Zakres robót przewidzianych do realizacji do 30.07.2021r. I. roboty budowlane: 1) tynki i okładziny 2) podłoża i posadzki 3) roboty malarskie 4) montaż wewnętrznej stolarki i ślusarki 5) wyposażenie sali gimnastycznej 6) pochylnię dla niepełnosprawnych 7) schody zewnętrzne 8) opaskę odbojową i chodniki 9) drogę i parking dla samochodów II. roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz: 1) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 2) wewnętrzna instalacja wodociągowa 3) instalacja centralnego ogrzewania 4) instalacja ciepła technologicznego wentylacji mechanicznej 5) montaż źródła ciepła 6) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z funkcją ogrzewania powietrza 7) instalacja gazowa III. roboty elektryczne: 1) rozdzielnicę RK 2) tablicę rozdzielczą TSS 3) tablicę rozdzielczą RG 4) trasy kablowe 5) instalację oświetleniową 6) instalację gniazd wtykowych 7) zasilanie urządzeń 8) instalację odgromową 9) połączenia wyrównawcze 10) instalację przywoławczą 11) pomiary Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja techniczna (całość zamówienia) - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. W przypadku wykonania etapu I, w terminie krótszym niż 15.12.2020 r. Wykonawca może przystąpić równolegle do prac wykończeniowych określonych w etapie II, jednak Zamawiający zastrzega, że podczas rozliczenia nie może zostać przekroczona kwota zabezpieczona w budżecie na rok 2020, (patrz zapisy umowy-rozliczenie). Uwaga!! Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie - Szkoła. Na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych, obiekt nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wszelkie prace powinny zostać wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania obiektu szkoły. Możliwe zamknięcie obiektu to okres wakacyjny. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie na podstawie kryterium oceny ofert - patrz zapisy ust.14 SIWZ. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45111300-0, 45111200-0, 45320000-6, 45262500-6, 45262300-4, 45261100-5, 45261022-6, 45410000-4, 45431200-9, 45421146-9, 45442100-8, 45421000-4, 45432100-4, 45450000-6, 45233222-1, 37400000-2, 45310000-3, 45300000-0, 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45333000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2496494.94
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KPB Budownictwo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2496494.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.