eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wyposażenia M.P.R-S nr 3 przy ul. Kalinowej 7 w Chrzanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-25

Ogłoszenie nr 510053132-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wyposażenia M.P.R-S nr 3 przy ul. Kalinowej 7 w Chrzanowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Budowa Wielospecjalistycznej Przychodni Zdrowia przy ulicy Pogorskiej w Chrzanowie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513147-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540031977-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27621848100000, ul. ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 240 325, e-mail zla@chrzanow.pl, faks 326 240 310.
Adres strony internetowej (url): www.zla-chrzanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wyposażenia M.P.R-S nr 3 przy ul. Kalinowej 7 w Chrzanowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZLA-ZP-752w/10/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: URZĄDZENIA DO FIZYKOTERAPII: W skład części I zamówienie wchodzi: A/ APARAT DO ELEKTROTERAPII I TERAPII ULTRADŹWIĘKOWEJ (3 sztuki) WRAZ Z STOLIKIEM POD APARATURĘ MEDYCZNĄ (3 SZT) B/ APARAT DO LASEROTERAPII + SAMODZIELNY SKANER LASEROWY (2 SZTUKI) C/ LASER KONWENCJONALNY Z SONDĄ PUNKTOWĄ (1 SZTUKA) D/ APARAT DO TERAPII POLEM MAGNETYCZNYM NISKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI (1 SZTUKA) E/ APARAT DO ELEKTROSTYMULACJI, EMG, FEEDBACK´U CIŚNIENIOWEGO I LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU (1 SZTUKA) WRAZ ZE STOLIKIEM POD APARATURĘ (1 SZTUKA) F/ LAMPA DO NAŚWIETLAŃ (1 SZTUKA) G/LEŻANKA ZABIEGOWA (1 SZTUKA) Część II: URZĄDZENIE DO KRIOTERAPII Część III: URZĄDZENIE DO KINEZYTERAPII: W skład części III zamówienie wchodzi: A/ URZĄDZENIE DO ĆWICZEŃ W PODWIESZENIU (2 SZTUKI) B/ TRZYSEKCYJNY STÓŁ DO MASAŻU I REHABILITACJI (9 SZTUK) C/ URZĄDZENIE DO TRAKCJI ODCINKA LĘDŹWIOWEGO KRĘGOSŁUPA (1 SZTUKA) D/URZĄDZENIE DO TRAKCJI ODCINKA SZYJNEGO KRĘGOSŁUPA (1 SZTUKA) E/ LUSTRO KOREKCYJNE (1 SZTUKA) Część IV:AKCESORIA DO WYPOSAŻENIA SALI GIMNASTYCZNEJ: W skład części IV zamówienie wchodzi: A/ DRABINKA DO ĆWICZEŃ REHABILITACYJNYCH (3 SZTUKI) B/ MATA DO ĆWICZEŃ REHABILITACYJNYCH (12 SZTUK) C/ MATERAC TRZYCZĘŚCIOWY (10 SZTUK) D/ TAŚMA DO ĆWICZEŃ OPOROWYCH (2 SZTUKI) E/ PIŁKA GIMNASTYCZNA (8 SZTUK) F/ PODUSZKA SENSOMOTORYCZNA (8 SZTUK) G/ PIŁKA DO ĆWICZEŃ PILATES (8 SZTUK) H/ PODUSZKA DO ĆWICZEŃ RÓWNOWAGI (10 SZTUK) I/ KSZTAŁTKI REHABILITACYJNE (17 SZTUK) J/ TABLICA OPOROWA DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH (1 SZTUKA) K/ TABLICA BEZ OPORU DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH (1 SZTUKA) L/ ZESTAW KLOCKÓW DO REHABILITACJI NEUROLOGICZNEJ (1 SZTUKA) M/ TABORET (10 SZTUK) N/ AKCESORIA DO INTEGRACJI SENSOMOTORYCZNEJ (1 SZTUKA) O/ROTOR DO KOŃCZYN GÓRNYCH (1 SZTUKA) Część V: Bieżnia rehabilitacyjna, rower treningowy A/ BIEŻNIA REHABILITACYJNA (1 SZTUKA) B/ ROWER TRENINGOWY (1 SZTUKA)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8


Dodatkowe kody CPV: 33155000-1, 33158400-6, 33158000-2, 33165000-4, 37426000-0, 37442900-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: URZĄDZENIA DO FIZYKOTERAPII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98518.51
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: lpyza@meden.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109937.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109937.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109937.97
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: URZĄDZENIE DO KRIOTERAPII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13888.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRIOMEDPOL Sp. z o.o
Email wykonawcy: kriomedpol@kriomedpol.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 272
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10584
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10584
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10584
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: URZĄDZENIE DO KINEZYTERAPII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80388.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76181.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76181.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76181.71
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: AKCESORIA DO WYPOSAŻENIA SALI GIMNASTYCZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28900.17
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o
Email wykonawcy: lpyza@meden.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28848.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28848.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28848.95
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: bieżnia rehabilitacyjna, rower treningowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24430.89
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o
Email wykonawcy: lpyza@meden.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25787.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25787.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25787.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.