To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-19
Ogłoszenie nr 510053219-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie: dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych A-3 na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516744-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000041900000,
ul. Stoisława
6,
70-952
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48914849694, e-mail
przetargi@szczecin.po.gov.pl, faks
+91914849664.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.po.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych A-3 na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych A-3 na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym miejsca eksploatacji oraz ilość urządzeń) zawiera załącznik nr 4 do SIWZ "wzór umowy". 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia na własny koszt, własnymi środkami transportu, do wskazanych przez Zamawiającego miejsc docelowej eksploatacji, w terminie do ... dni od dnia podpisania umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył urządzenia w terminie maksymalnie 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca za zadeklarowaną mniejszą ilość dni dostawy urządzeń otrzyma dodatkowe punkty w kryterium "Termin dostawy urządzeń". 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń, ich zainstalowania, sprawdzenia poprawności ich działania oraz do przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie ich obsługi. Fakt dostarczenia i uruchomienia urządzeń zostanie poświadczony protokołem, wystawionym odrębnie dla każdego urządzenia. Ponadto w protokole zapisany zostanie aktualny stan licznika danego urządzenia. 4. Wykonawca dostarczy system zarządzania flotą urządzeń, spełniający minimalne wymagania określone w załączniku nr 3 do wzoru umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) udostępniania uaktualnień systemu zarządzania flotą zapewniających bezawaryjną pracę systemu, 2) bezpośredniego wsparcia telefonicznego we wszystkie dni robocze, 3) wsparcia udzielanego drogą mailową z gwarantowanym czasem odpowiedzi na pytania z zakresu użytkowania systemu do 2 godzin roboczych od momentu przekazania pytania, 4) pomocy technicznej w sytuacjach awaryjnych na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny robocze od chwili zgłoszenia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania stałej gotowości serwisowej polegającej na skutecznym usunięciu awarii w ciągu ... godzin roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie). Zgłoszenie może być przekazane w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie. Przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia. Skuteczne usunięcie awarii polega na przewróceniu prawidłowej pracy urządzenia. Za godzinę roboczą uważa się godzinę zawierającą się w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7.30 - 15.30. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usunął skutecznie awarię urządzenia w okresie maksymalnie 24 godzin roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca za zadeklarowaną mniejszą ilość godzin otrzyma dodatkowe punkty w kryterium "Czas skutecznego usunięcia awarii". 7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przynajmniej ... serwisantów (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie), w wymiarze co najmniej ¾ etatu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał minimum 3 serwisantów na podstawie umowy o pracę. Wykonawca za zadeklarowaną większą ilość zatrudnionych serwisantów otrzyma dodatkowe punkty w kryterium "Aspekty społeczne - zatrudnienie serwisantów".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195122
Liczba otrzymanych ofert:
01
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konica Minolta Businesss Solutions Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
207535
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDYNKACH SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42, UL. MAŁOPOLSKIEJ 17, UL. LIMANOWSKIEGO 1, UL. PIOTRA SKARGI 19 NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.