To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-25
Ogłoszenie nr 510053249-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów: Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508642-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów, Krajowy numer identyfikacyjny 29002006400000,
ul. Wola Łagowska
118,
26-025
Łagów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 30 740 23, e-mail
nadlesnictwo.lagow@radom.lasy.gov.pl, faks
041 30 74 760.
Adres strony internetowej (url): https://lagow.radom.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lagow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.270.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Baćkowice". Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej - kancelarii leśnictwa Baćkowice. Obiekt pełnić będzie funkcję administracyjną w PGL LP Nadleśnictwo Łagów, Leśnictwo Baćkowice. Zakres przedmiotowej inwestycji zgodny jest z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Baćkowice. Przedmiotowy budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem dwuspadowym.W bezpośrednim sąsiedztwie budynku istnieje zabudowa mieszkaniowa oraz las. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia użytkowa: 42,25 m² Powierzchnia zabudowy: 53,95 m2 Kubatura: 235,22 m3 Wysokość w kalenicy: 5,61 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Szerokość elewacji frontowej: 8,72 m Na parterze budynku znajdują się następujące pomieszczenia: wiatrołap + poczekalnia,łazienka, pomieszczenie kancelarii, pomieszczenie gospodarcze, aneks kuchenny. Podstawowa funkcja pomieszczeń to pomieszczenia administracyjne. Szczegółowe zestawienie pomieszczeń i ich powierzchni: Wiatrołap - 9,09 m² Łazienka - 5,66 m² Pomieszczenia kancelarii - 19,72 m² Pomieszczenie gospodarcze - 5,88 m² Aneks kuchenny - 1,90 m² Razem 42,25 m² Zakres zamówienia obejmuje budowę kancelarii a kolejność realizacji poszczególnych robót wygląda następująco: o Roboty ziemne - wykopy pod fundamenty, prace niwelacyjne, o Wykonanie ław fundamentowych wraz z ich zaizolowaniem, o Wykonanie ścian fundamentowych, o Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych parteru, o Wykonanie stropu parteru, o Wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej, o Wykonanie pokrycia dachowego, o Osadzenie stolarki drzwiowej i okiennej, o Wykonanie wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej,c.o., elektrycznej, o Wykonanie posadzek i okładzin ścian, o Prace wykończeniowe, o Wykonanie zagospodarowania terenu: dojścia i dojazdów do budynku, parkingu i ogrodzenia. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki (dokumentacja projektowa): - Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt zjazdu, projekt przyłącza wody) - Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiary Robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45111291-4, 45210000-2, 45210000-2, 45211350-7, 45261000-4, 45300000-0, 45316000-5, 45315000-8, 45320000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45340000-2, 45341000-9, 45400000-1, 45420000-7, 45421100-5, 45400000-1, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
304876.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Projektowo-Budowlana "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" Marcin Perlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
374997.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.