eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychSukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnychdruk małoformatowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-20

Ogłoszenie nr 510053370-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.

Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.: Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk małoformatowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514406-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 20698864000000, ul. ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 848 84 94, e-mail biuro@agua-zdroj.pl, faks 74 848 84 94.
Adres strony internetowej (url): www.aqua-zdroj.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk małoformatowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Zamówienie polega na wykonaniu wydruków, zgodnie z otrzymanymi projektami i dostawie do siedziby Zamawiającego. Zamawiający na bieżąco w zależności od potrzeb zamawiał będzie u Wykonawcy: arkusze do druku biletów, bilety, biznes karty, dyplomy, identyfikatory, katalogi, klaskacze, koperty, menu, wkładki do manu, plakaty,talony, teczki, torby reklamowe, ulotki, ulotki składane, vouchery, winietki, wizytówki, zaproszenia, zawieszki na drzwi. Wykonawca wydrukuje materiały, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i otrzymanymi projektami i dostarczy je do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2a do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy oraz w załącznik 2b do SIWZ - przykładowe zdjęcia wybranych materiałów. Zamawiajacy zastrzega sobie: 1) Prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tj. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie 20% wartości umowy oraz 2) prawo do wykorzystania na realizację innych, wykorzystanych pod względem ilościowym i kwotowym wartości przypadających na niewyczerpane części przedmiotu zamówienia - bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Za zadeklarowany przez Wykonawcę termin dostawy asortymentu, oznaczonego w formularzu asortymentowo - cenowym kolorem żółtym ( tj. arkusze do druku biletów, bilety, dyplomy, identyfikatory, plakaty, talony, ulotki, vouchery, wizytówki, zaproszenia) Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty. Maksymalny termin dostawy asortymentu, oznaczonego w formularzu asortymentowo - cenowym kolorem zielonym ( tj. biznes karty, ulotki składane) określa się na 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Maksymalny termin dostawy asortymentu, oznaczonego w formularzu asortymentowo - cenowym kolorem niebieskim ( tj. katalogi, klaskacze, koperty, menu, wkładki do menu, teczki, torby reklamowe, winietki, zawieszki na drzwi) określa się na 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6


Dodatkowe kody CPV: 22140000-3, 22459000-2, 22461000-9, 30199710-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Poligraficzno - Introligatorska Udziałowiec Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@udzialowiec.com
Adres pocztowy: ul. Narcyzowa 2
Kod pocztowy: 42-256
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28382.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28382.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51111.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.