To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-25
Ogłoszenie nr 510053818-N-2020 z dnia 25-03-2020 r.
Gmina Knurów: Usługa pilotażowego wdrożenia, uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu rowerów miejskich w Knurowie w roku 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511365-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540031256-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44-190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pilotażowego wdrożenia, uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu rowerów miejskich w Knurowie w roku 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pilotażowego wdrożenia, uruchomienia, zarządzania i kompleksowej eksploatacji systemu rowerów miejskich w Knurowie w roku 2020 (zwanego w dalszej części umowy ,,Systemem"). 2. W celu realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca na swój koszt odpowiedzialny będzie za: 1) dostarczenie i montaż elementów składających się na infrastrukturę 3 bazowych i 1 sezonowej stacji rowerowych, 2) dostarczenie 32 rowerów (w tym 4 rowery typu tandem) oraz przygotowanie do ich eksploatacji przez klientów, 3) wdrożenie oprogramowania umożliwiającego korzystanie z Systemu przez klientów, 4) wzajemną integrację elementów wymienionych w ust. pkt 1) - 3) w jeden spójny System, 5) uruchomienie i zarządzanie Systemem w okresie obowiązywania umowy, 6) dezaktywację Systemu po zakończeniu umowy, 7) usunięcie rowerów oraz demontaż powstałej infrastruktury stacji rowerowych. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostawy rowerów i elementów składających się na infrastrukturę stacji rowerowych w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Knurów. W tym celu Zamawiający udostępni Wykonawcy 4 lokalizacje o utwardzonej nawierzchni z dostępem do drogi publicznej. 2) montażu elementów składających się na infrastrukturę stacji rowerowych oraz przygotowanie dostarczonych rowerów do eksploatacji zgodnie z warunkami technicznymi opisanymi OPZ. 3) opracowania, uruchomienia, prowadzenia strony internetowej w wersji na urządzenia stacjonarne oraz w wersji na urządzenia mobilne - jako aplikacja do pobrania, w tym sprawowania opieki technicznej i serwisu nad stroną internetową i jej wersją mobilną, 4) redagowania, umieszczania i aktualizacji treści informacyjnych, prezentowanych na stronie internetowej i jej wersji mobilnej (aplikacji), 5) wzajemnej integracji rowerów, stacji rowerowych oraz oprogramowania w jeden spójny System, w tym uruchomienia i utrzymania środków zdalnej łączności pomiędzy poszczególnymi elementami Systemu, 6) zapewnienia jakościowych i ilościowych parametrów Systemu poprzez prowadzenie w cyklu dobowym relokacji rowerów, serwisu, naprawy lub wymiany rowerów, stacji rowerowych oraz środków zdalnej łączności, a także uzupełnianie liczby rowerów w przypadku stwierdzenia ich utraty. 7) utrzymania rowerów i stacji rowerowych w należytym stanie technicznym i estetycznym poprzez systematyczne czyszczenie i wymianę zniszczonych elementów. 8) opracowania regulaminu wypożyczania rowerów oraz taryfy opłat z uwzględnieniem opisanych w OPZ stawek za wypożyczenie roweru, 9) poboru opłat wg. zatwierdzonej przez Zamawiającego taryfy opłat oraz dokonywanie wszelkich rozliczeń z klientami będącymi użytkownikami Systemu, w tym również rozliczeń końcowych, 10) przekazania Zamawiającemu szczegółowego raportu w zakresie opisanym w rozdz. II ust. 1 lit. j) OPZ, w terminie do 14 dni od wykonania przedmiotu zamówienia dla wszystkich stacji. Raport może mieć formę pliku elektronicznego przesłanego za pomocą poczty elektronicznej na adres skrzynki e-mail Zamawiającego. 11) usunięcia rowerów po zakończeniu świadczenia usług na stacjach bazowych i sezonowej oraz zdemontowania infrastruktury stacji rowerowych nie później niż do 1 miesiąca od dnia otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, 12) przesłania Zamawiającemu w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia niniejszej umowy do akceptacji: - projektów graficznych oznaczeń stacji i rowerów, - projektów dokumentów określających prawa i obowiązki klientów Systemu, w szczególności projektu regulaminu wypożyczania rowerów oraz taryfy opłat z uwzględnieniem opisanych w OPZ stawek za wypożyczenie roweru. 13) wprowadzenia w terminie 3 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego stosownych poprawek do dokumentów wymienionych w pkt.12). 4. Wszelkie uzgodnienia w tym zakresie mogą odbywać się za pomocą poczty elektronicznej na adres skrzynki e-mail przedstawicieli obu Stron. 5. Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie pobierał dodatkowych opłat od klientów z tytułu realizacji transakcji bezgotówkowych. 6. Przychody uzyskane z tytułu opłat za wypożyczenie roweru oraz z tytułu innych opłat wynikających z regulaminu wypożyczania rowerów będą stanowiły przychód Wykonawcy. 7. Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące usług Wykonawcy określone zostały w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 50111000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270328.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEXTBIKE POLSKA S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
305100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- "Remont konstrukcji stalowej dachu na Krytej Pływalni "aQuaRelax" w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa lokali mieszkalnych z likwidacją źródeł niskiej emisji - III etap" - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni" - Rejon nr 2 i 3.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP43_Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników Zamawiającego, realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.2024 - 31.12.2024
więcej: Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.