To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-26
Ogłoszenie nr 510054525-N-2020 z dnia 26-03-2020 r.
Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.: Świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506999-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540017795-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 81087750300000,
ul. ul. Kościuszki
26,
74-200
Pyrzyce, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 791 960, e-mail
sekretariat@ppkpyrzyce.pl, faks
915 701 225.
Adres strony internetowej (url): www.ppkpyrzyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: przedsiębiorstwo komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Do czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) Dokonanie pomiarów pracowników w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Pomiary będą dokonywane w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pyrzycach. 2) Uszycie odzieży dla pracowników, dostarczenie jej pracownikom, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia w terminie 6 - 8 tygodni (kryterium oceny ofert) od zrobienia pomiaru (pierwsza dostawa), a w przypadku osób nowo przyjętych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o zatrudnieniu pracownika; 3) Dostawa i wynajem odzieży roboczej uszytej dla każdego pracownika 4) Regularne pranie odzieży.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162896.79
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Supon S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
163605.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Tomaszów w 2025 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.