To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 510054928-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie: "Budowa budynku socjalno-sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA i GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działania 5.6 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna dla Zintegrowanych inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516963-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60433560000000,
ul. Nałęczowska
14,
20-701
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 29 00, e-mail
ksiwy@ztm.lublin.eu, faks
81 466 29 01.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.lublin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa budynku socjalno-sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.380.UE.ZSM-2/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: "Budowa budynku socjalno- sanitarnego z przyłączami i monitoringiem wizyjnym na pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej" stanowiące część projektu pn. "Budowa, modernizacja przystanków i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzeb LOF", współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020. 2. Adres realizacji zadania inwestycyjnego:22-442 Lublin, ul. Abramowicka dz. nr ewid. 1276/7, 1276/9, 1275/7, 1275/5, 1274/6, 1710/4, 1273/9, 1277/1, obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, dz. 1466/10, obr. 0069 ark. 13 Jednostka ewidencyjna: 066301_1 Lublin Kategoria obiektu VIII- Inne budowle Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zakresem opracowania objęty jest budynek wraz z przyłączami: energetycznym, kanalizacji sanitarnej, wodociągowym, teletechnicznym, monitoring wizyjny i przyłącze energetyczne do zasilania punktu dynamicznej informacji pasażerskiej na pętli autobusowej. 2.2. Lokalizacja inwestycji: 2.2.1. Budynek socjalno- sanitarny zostanie zlokalizowany na terenie pętli autobusowej przy ul. Abramowickiej na działce nr 1275/5 obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, j. ewidencyjna 066301_1 Lublin. 2.2.2. Przyłącza do budynku zostaną zlokalizowane na działkach: Wodociągowe- 1275/5 obr. 0069 Wólka Abramowicka Kanalizacji sanitarnej- 1275/5, 1710/4 obr. 0069 Wólka Abramowicka Teletechniczne- 1275/5, 1275/7, 1276/9, 1710/4 obr. 0069 Wólka Abramowicka, 1466/10, obr. 0069 ark. 13 j. ewidencyjna 066301_1 Lublin Wraz z budynkiem zostanie wykonane przyłącze energetyczne do zasilania punktu dynamicznej informacji pasażerskiej na pętli autobusowej zlokalizowane na działkach, 1275/7, 1275/5, 1274/6, 1710/4, 1273/9, 1277/1, obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, j. ewidencyjna 066301_1 Lublin. 2.2.3. Przyłącze energetyczne do zasilania punktu dynamicznej informacji pasażerskiej na pętli autobusowej zlokalizowane na działkach, 1275/7, 1275/5, 1274/6, 1710/4, 1273/9, 1277/1, obr. 0069 Wólka Abramowicka, ark. 17, j. ewidencyjna 066301_1 Lublin. 3. Istniejący stan zagospodarowania działki. Projektowany budynek zlokalizowany jest na terenie realizowanej, w ramach przebudowy ulicy Abramowickiej, pętli autobusowej. Realizacja inwestycji na podstawie decyzji nr 13/17 ZRID z dnia 08.09.2017, znak IF-I.7820.12.2017.DS. Teren jest w pełni uzbrojony w sieci: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową, energetyczne i teletechniczne. Zaprojektowana została jezdnia o szerokości 4,5- 5,0m z zatokami autobusowymi po obu jej stronach, o głębokości 3,5m. Pętla zostanie wyposażona w miejsca postojowe dla samochodów osobowych Drzewa koliduj ące z zagospodarowaniem przyszłej pętli, zostały wycięte, sieci uzbrojenia kolidujące z realizowanym zagospodarowaniem terenu zostały przebudowane. Na terenie przyszłej pętli, na działce 1276/11 zlokalizowany jest budynek kontenerowej stacji transformatorowej. 4. Opis budynku. Budynek zostanie zrealizowany w tradycyjnej technologii murowanej. Zaprojektowano jednokondygnacyjny budynek w kształcie prostopadłościanu, przykryty dachem kopertowym, łączyć będzie funkcję toalety publicznej i pomieszczenia socjalnego dla kierowców komunikacji miejskiej. Dane techniczne projektowanego budynku: Powierzchnia zabudowy: 45,18 m2 Długość: 7,53 m Szerokość: 6,00 m Ilość kondygnacji: 1 Kubatura: 191,50 m3 5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, która stanowi Załącznik nr 1 do s.i.w.z. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę. 7. Zamawiający informuje że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na placu budowy prowadzone będą inne roboty budowlane równolegle z realizacją niniejszej umowy, tj. realizowane będą roboty budowlane w ramach realizacji zamówienie publiczne pn. "Rozbudowa ul. Abramowickiej w Lublinie na odcinku od ulicy Sadowej do granicy miasta wraz budową sieci związanych z infrastrukturą drogową, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej", dofinansowane z funduszy unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, nazwa projektu: "Budowa i przebudowa DW 835 w Lublinie na odcinkach: od granicy miasta do skrzyżowania ul. Abramowickiej z ul. Sadową, od skrzyżowania ul. Kunickiego z ul. Dywizjonu 303 do ul. Wrotkowskiej wraz z budową skrzyżowania z DW 830, przez innego Wykonawcę, w terminach zgodnych i określonych w umowie zawartej z Wykonawcą przedmiotowej inwestycji. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie przyłącza tj. wodno - kanalizacyjne, energetyczne i teletechniczne metodą przewiertu bez naruszania wykonanych konstrukcji chodników oraz jezdni. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót obj ętych zamówieniem, wskazane i opisane w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy wg Załącznika nr 6 do s.i.w.z. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel wykonawcy nie podlegaj ą rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy; "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca- do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". 9. Zamawiaj ący żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów ( materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w pkt 10.8.8. s.i.w.z. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 10.8.10 s.i.w.z.W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary ( materiały i urządzenia), spełniaj ą określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustwy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisywanych w niniejszej s.i.w.z. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w s.i.w.z. składając Opis rozwiązań równoważnych, określony w pkt. 10.8.9. s.i.w.z. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 10.8.10. s.i.w.z. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniaj ą określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 12. Wykonawca, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45331000-6, 45332000-3, 45231000-5, 45232000-2, 45310000-3, 45312100-8, 45317000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
298000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Prywatne WEZAN mgr inż. Waldemar Zaniuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
366540.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.