eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Dunajec › Budowa strefy rekreacyjnej przy budynku OSP w miejscowości Ratułów w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27

Ogłoszenie nr 510054947-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.

Gmina Czarny Dunajec: Budowa strefy rekreacyjnej przy budynku OSP w miejscowości Ratułów w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514652-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zamawiający: Jednostką Ochotniczej Straży Pożarnej Ratułów Dolny, Ratułów, 34-407 Ciche Pełnomocnikiem Zamawiającego jest: Gmina Czarny Dunajec - Urząd Gminy Czarny Dunajec ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec (działająca w imieniu i na rzecz Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Ratułów Dolny w miejscowości Ratułów [art. 15 ustawy pzp]).


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarny Dunajec, Krajowy numer identyfikacyjny 49189216200000, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48182613540, e-mail gmina@czarny-dunajec.pl, faks +48182613530.
Adres strony internetowej (url): www.czarny-dunajec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa strefy rekreacyjnej przy budynku OSP w miejscowości Ratułów w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RB.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych budowa strefy rekreacyjnej przy budynku OSP w miejscowości Ratułów w ramach projektu pn.: "Utworzenie strefy rekreacyjnej w Ratułowie - miejsce integracji pokoleń dla zachowania lokalnego dziedzictwa" współfinansowanego ze środków UE. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: a) Zagospodarowanie terenu; b) Urządzenia rekreacyjne: - Zakup i montaż ławek ogrodowych wraz z wbetonowaniem; - Zakup i montaż śmietników wraz z wbetonowaniem; - Zakup i montaż - trenażer bicepsa + wyciskanie; - Zakup i montaż - prasa nożna + ławka; - Zakup i montaż - podciąg nóg + jeździec; - Zakup i montaż - narciarz + podnosiciel nóg; - Montaż tablicy z regulaminem; - Budowa altanki kompletnej łącznie z fundamentem - Montaż lamp solarnych posiadających instalację off-grid z możliwością ładowania urządzeń mobilnych; - Montaż stołu do gier planszowych; - Montaż gotowego toru przeszkód MDP; - Instalacja monitoringu placu zabaw; - Montaż ogrodzenia z paneli gotowych na słupkach ocynkowanych malowanych proszkowo 50x50x2 od spodu deska betonowa gotowa, wysokość ogrodzenia łącznie 210 cm. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 12 do SIWZ - dokumentacja techniczna oraz w załączniku nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8, 45112723-9, 45211320-8, 45342000-6, 37535200-9, 45317000-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203204.96
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ziemne Rzadkosz Grzegorz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 148
Kod pocztowy: 34-539
Miejscowość: Bukowina Tatrzańska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256233.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256233.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 426366.99
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa została zawarta pomiędzy Zamawiającym tj. Jednostką Ochotniczej Straży Pożarnej Ratułów Dolny a Wykonawcą.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.