To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 510054948-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Starostwo Powiatowe w Sztumie: "Przebudowa bloku operacyjnego w budynku głównym Szpitala Polskiego w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508182-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Sztumie, Krajowy numer identyfikacyjny 19262862000000,
ul. ul. Mickiewicza
31,
82-400
Sztum, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
552 677 428, e-mail
powiatsztumski@wp.pl, faks
552 677 442.
Adres strony internetowej (url): www.powiatsztumski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa bloku operacyjnego w budynku głównym Szpitala Polskiego w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ON.272.1.2019.III
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa bloku operacyjnego w budynku głównym szpitala w Sztumie, ul. Reja 12 , 82-400 Sztum wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Blok operacyjny usytuowany jest na drugim piętrze budynku szpitala w skrzydle środkowym. Obiekt zlokalizowany jest na terenie kompleksu szpitalnego na działce nr 403/16, obręb II, m. Sztum, powiat sztumski. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) właściwe zabezpieczenie i odseparowanie strefy budowlanej od pozostałej, funkcjonującej części szpitala, 2) opracowanie projektu organizacji robót zatwierdzonego przez inspektora nadzoru 3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacja projektową oraz sztuką i wiedzą budowlaną, zasadami bhp oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego 4) rozbiórki i przebudowy pomieszczeń istniejącego bloku operacyjnego 5) wykonanie nowych, podłóg, okładzin ściennych i sufitów podwieszanych 6) likwidację 7 okien 7) wykonanie konstrukcji pod kolumny, lampy i urządzenia medyczne 8) wykonanie nowych instalacji: elektrycznych, wodociągowo-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych, RTV, teletechnicznych, komputerowych, gazów medycznych, hydrantowej (ppoż) 9) adaptację pomieszczenia piwnicznego na sprężarkownię 10) montaż centrali wentylacyjnej na dachu oddziału SOR 11) zabezpieczenie ppoż miejsc przebić ścian i stropów i wykonanie instalacji wykrywania oraz sygnalizacji pożaru 12) przygotowanie inwestycji do obiorów wraz ze sporządzeniem operatu kolaudacyjnego, w tym wersji na CD 13) uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przez upoważnione służby państwowej (sanepid, straż pożarna, PINB) 14) przeszkolenie personelu z obsługi zainstalowanych urządzeń 2.2.1. W szczególności przedmiot zamówienia opisują załączniki: 1) Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 3) Pomocniczo przedmiary robót budowlanych - załącznik nr 3 UWAGA: Budynki stanowią obiekt użyteczności publicznej o charakterze medycznym. W trakcie przebudowy bloku operacyjnego pozostała część oddziału i budynku będzie funkcjonować na bieżąco. Uciążliwości związane z prowadzeniem prac budowlanych należy ograniczyć do minimum, w szczególności: hałas, wibracje, zapylenia, odory. Jednocześnie należy zachować bezpieczny dostęp dla personelu i pacjentów, w tym z ograniczoną możliwością poruszaniu się, do pomieszczeń nie objętych przebudową. Wykonawca zapewni: 1) kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach; 2) dokonanie wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, 3) przez cały okres gwarancji nieodpłatny przegląd i serwis obejmujący konserwację oraz wszelkie niezbędne czynności dla utrzymania zainstalowanych urządzeń w odpowiedniej sprawności technicznej gwarantującej ciągłość ich pracy. 2.3.Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zorganizuje własnym staraniem i na własny koszt teren budowy i jego zaplecze, w tym tymczasowych obiektów i urządzeń, w szczególności: - opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, - opomiarowanego punktu poboru wody, - zaplecza socjalno - magazynowego, - sposób poruszania się pojazdów i urządzeń na terenie szpitalnym oraz w budynku głównym szpitala, - uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych i płynnych, b) Na całym terenie obowiązuje płatny postój aut powyżej 15 min. obsługiwany przez odrębnego operatora: CITY PARKING GROUP S.A. ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz. c) Wykonawca w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i inspektorem nadzoru zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oraz sztuką budowlaną robót budowlanych opisanych w przedmiocie zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej , po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego - tel. 55 267 74 55, w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zaniechanie powyższego obciążać będzie wyłącznie Wykonawcę, który nie będzie uprawniony do powoływania się na tę okoliczność i brak jakichkolwiek informacji, jakie mógł uzyskać podczas wizji lokalnej przy realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Termin i godzinę wizji lokalnej należy uzgodnić z kierownikiem bloku operacyjnego - Pani Izabela Dąbrowska tel. (055) 640-61-39 3.5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowo - wykonawczej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w projekcie. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a Pzp: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących czynności w zakresie: - robót ogólnobudowlanych; - instalacji elektrycznych; - instalacji sanitarnych; na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 4.2. Postanowienie powyższe stosuje się do Podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji, do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 4.1. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnienia pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 2.1.; 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 4.1.; 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 2.1., oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45100000-8, 45111300-1, 45111220-6, 45262321-7, 45421131-1, 45421152-4, 45421146-9, 45410000-4, 45431000-7, 45431200-9, 45442100-8, 45211350-7, 45300000-0, 45400000-1, 45330000-9, 45311000-0, 45315100-9, 45331200-8, 45331210-1, 45332400-7, 45333000-0, 45231112-3, 45262400-5, 45314300-4, 45314310-7, 32424000-1, 42131260-6, 42131147-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3950984.76
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Produkcyjno Usługowa "RODŁO"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4859711.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.