eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemont wiaduktu w km 12,890 linii kolejowej wąskotorowej Ełckiej Kolei Wąskotorowej na odcinku Ełk - Turowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510054971-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Muzeum Historyczne w Ełku: Remont wiaduktu w km 12,890 linii kolejowej wąskotorowej Ełckiej Kolei Wąskotorowej na odcinku Ełk - Turowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513413-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540036869-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Historyczne w Ełku, Krajowy numer identyfikacyjny 28142762800000, ul. Wąski Tor 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 732 02 83, e-mail sekretariat@mhe-elk.pl, faks 87 732 02 82.
Adres strony internetowej (url): muzeum.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wiaduktu w km 12,890 linii kolejowej wąskotorowej Ełckiej Kolei Wąskotorowej na odcinku Ełk - Turowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MHE.230.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont wiaduktu w km 12,890 linii kolejowej wąskotorowej Ełckiej Kolei Wąskotorowej na odcinku Ełk - Turowo, oraz remont przepustu i wymiana podkładów. 1.1. Podstawowe informacje o obiekcie; Wiadukt w km 12,890 linii kolejowej wąskotorowej Ełk - Turowo wybudowano w roku 1917. Fundamenty oraz przyczółki wraz z skrzydłami wykonane jako betonowe z pojedynczymi prętami zbrojenia. Ustrój nośny stanowi płyta z obetonowanymi belkami dwuteowymi. Przeszkodę stanowi droga gruntowa, która jest jedynym dojazdem do odległego o około 270 m siedliska gospodarstwa rolnego. Skrajnia pionowa pod przęsłem wiaduktu wynosi ok. 4,40 m, a pozioma w świetle ok.4,40 m. Długość obiektu wynosi ok. 6,52 m. Na obiekcie znajduje się jeden tor o prześwicie 750 mm składający się z szyn S42 ułożonych na podkładach drewnianych typu B o dł. 1,25 m opartych na warstwie tłucznia. Obecnie przęsło wiaduktu nie ma poręczy w gzymsach płyty nośnej, które zdemontowano w latach ubiegłych. 1.2. Zakres robót remontowych wiaduktu 1.2.1. Część konstrukcyjna - roboty przygotowawcze; a) w zakresie przyczółków ze skrzydłami, - skucie wierzchnich warstw betonu zgodnie z projektem powyżej głębokości karbonatyzacji oraz usuniecie luźnych elementów betonu z konstrukcji skrzydeł. - wykonanie wykopów poprzecznych za przyczółkami i skrzydłami wiaduktu, - wykonanie wykopów technologicznych wzdłuż podpór obiektu dla wykonania pancerzy żelbetowych, Wywiezienie samochodami samowyładowczymi części gruntów z wykopów oraz gruzu na wysypisko w celu utylizacji. b) w zakresie przęsła nośnego wiaduktu, - skucie wierzchnich warstw betonu zgodnie z projektem poniżej głębokości karbonatyzacji z pionowych ścian gzymsów oraz pomiędzy stopkami belek dwuteowych, - skucie warstwy ochronnej i izolacyjnej w korycie przęsła wiaduktu, - skucie warstwy ochronnej betonu zbrojonego siatką stalową stopek dolnych belek dwuteowych, Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu na wysypisko w celu utylizacji. c) w zakresie nawierzchni kolejowej wąskotorowej, - demontaż nawierzchni kolejowej na długości przęsła wiaduktu po 15 m z obu stron, materiały pozostają na miejscu do ponownego wbudowania, d) w zakresie poręczy, - usunięcie elementów stalowych słupków poręczy z gzymsów przęsła, Wywiezienie samochodami złomu stalowego w celu utylizacji. e) w zakresie drogi gruntowej. Nie zachodzi potrzeba. 1.2.2. Roboty budowlane: a) wykonanie remontu przyczółków ze skrzydłami, b) w celu poprawy warunków bezpieczeństwa planuje się wykonanie na skarpie lewej od strony Ełku przed wiaduktem w odległości osiowej 20 m z elementów prefabrykowanych schodów z poręczą stalową z rury konstrukcyjnej, c) wykonanie remontu przęsła nośnego wiaduktu d) wykonanie remontu nawierzchni kolejowej wąskotorowej w szczególności.: - nawierzchnia kolejowa na przęśle wiaduktu zostanie wbudowana z uprzednio usuniętych elementów toru o prześwicie 750 mm i tłucznia kamiennego, natomiast podkłady kolejowe należy zamontować nowe. - wymiana i podbicie wąskotorowych podkładów drewnianych typu 2WB uzupełnienie tłucznia i oprofilowanie toru, konserwacja komór łubkowych przed wiaduktem od strony Ełku na długości 30mb oraz 270mb od strony Sypitek (UWAGA! zakres nie ujęty w dokumentacji projektowej remontu, a przewidziany do realizacji), - dla zapewnienia zgodności nawierzchni z zasadami bezpieczeństwa nawierzchni kolejowej, na przęśle obiektu wybudowanego w nasypie o wysokości 4,0 m pomiędzy tokami szyn toru kolejowego zaprojektowano wykonanie zgodnych z przepisami odbojnic, e) wykonanie poręczy w szczególności.: - na obu gzymsach zewnętrznych przęsła wiaduktu wykonane zostaną poręcze stalowe o konstrukcji odtworzonej na podstawie, istniejących obecnie poręczy na nieeksploatowanych obiektach, znajdujących się na terenie Warmii i Mazur, pochodzących z I ćwierćwiecza XX wieku. Wysokość poręczy - 110 cm, konstrukcja ze stalowych kątowników spawanych i łączonych na śruby "zaślepiane". Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie po wykonaniu w stacjonarnej wytwórni konstrukcji stalowych. f) w zakresie drogi gruntowej - droga lokalna gruntowa po zakończonych robotach remontowych zostanie uporządkowana i zniwelowana do profilu drogi tej kategorii. g) w zakresie remontu 2 przepustów betonowych o przekroju 700mm (UWAGA! zakres nie ujęty w dokumentacji projektowej remontu, a przewidziany do realizacji): -naprawa głowic wraz z ich obrukowaniem z kamienia polnego -wymiana elementów rur betonowych po 2 mb na wlocie i wylocie przepustu, -udrożnienie prześwitu rury wewnątrz przepustu, konserwacja i udrożnienie rowów melioracyjnych przyległych do obiektu, wycięcie krzaków i zarośli usunięcie roślinności. - odwodnienie nasypu w pobliżu wiaduktu poprzez wykonanie dodatkowych odpływów melioracyjnych w kierunku przepustów. 1.2.3. Dodatkowe wymagania Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zapewnia na własny koszt: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 23 lipca 2003r., b) osobę z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do nadzoru robót w zakresie układania torów - gdy zaistnieje taka potrzeba, c) nadzór autorski - gdy zaistnieje taka potrzeba. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ z uwzględnieniem rozszerzenia określonego w pkt 1.2.2. d) i g) i zapisów pkt 1.2.3. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację projektową oraz zapisy SIWZ i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze, b) roboty budowlano - remontowe, c) roboty kolejowe, d) roboty odwodnieniowe, e) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac fizycznych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia f) wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową i wykonujących czynności nadzoru itp.) 2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 2.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45221120-9


Dodatkowe kody CPV: 45234113-1, 45234116-2, 45234130-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 612965.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Dąbrowski, Firma Usługowo-Handlowa GRO-TOR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Magazynowa 1 m.16
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 590400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 590400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 777277.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.