eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510054974-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Politechnika Gdańska: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663766-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 472 400, e-mail dzp@pg.gda.pl, faks 583 472 913.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/262/055D/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części : CZĘŚĆ A - dostawa mebli biurowych CPV: 39151000-5 - meble różne CPV: 39121000-6 - biurka i stoły CZĘŚĆ B -dostawa krzeseł i foteli obrotowych CPV: 39112000-0 - krzesła CPV: 39111100-4 - siedziska obrotowe CPV: 39121000-6 - biurka i stoły Dostarczone meble biurowe muszą być fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów wg szczegółowego opisu zawartego w załącznikach nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje dostawę mebli biurowych, montaż i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. Meble należy wypoziomować. W przypadku braku w opisie określonego koloru stelaży lub płyt w CZĘŚĆI A , wykonawca ustali z zamawiającym kolory przy pełnych i aktualnych próbnikach dostawców płyt i stelaży przed realizacją umowy, a do wyceny przyjąć dekor olcha. 4. Wykonawca z którym zawarta będzie umowa będzie zobowiązany zawiadomić osoby upoważnione z jednostek organizacyjnych Zamawiającego o gotowości dostawy i montażu mebli, na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą i montażem a także winien wcześniej ustalić kolory tapicerek, mebli i rodzaj kółek krzeseł obrotowych do odpowiedniej nawierzchni a także dokonać wszelkich niezbędnych obmiarów. 5. Odbioru mebli dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego wymienieni w załączniku nr 5.1 i 5.2 do SIWZ,spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. 6. Zamawiający wymaga aby zaoferowane krzesła posiadały atesty i sprawozdania z badań zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w załączniku 5.2 w tabeli nr 1 (kolumna nr 3 i 5), powyższe dokumenty winny być wydane (wystawione) przez podmioty uprawnione do ich wystawienia a Wykonawca zobowiązany je będzie okazać w trakcie realizacji umowy w terminie 2 dni roboczych na każde wezwanie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39151000-5, 39121000-6, 39112000-0, 39111100-4, 39121000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35336.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tobo Datczuk Spółka Jawna
Email wykonawcy: przetargi@tobo.pl
Adres pocztowy: Kuriany 104
Kod pocztowy: 15-589
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27794.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22137.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58056
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29768
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Edward Lutoborski
Email wykonawcy: edward@fotel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33687.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33687.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57472.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.