eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji"Przebudowa i adaptacja budynku po byłym dworcu PKP w Grodzisku Wielkopolskim w celu utworzenia Centrum Ekonomii Społecznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27

Ogłoszenie nr 510055386-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.

Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Przebudowa i adaptacja budynku po byłym dworcu PKP w Grodzisku Wielkopolskim w celu utworzenia Centrum Ekonomii Społecznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507772-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Stary Rynek 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 446 219, e-mail przetargi@grodzisk.wlkp.pl, faks 614 446 228.
Adres strony internetowej (url): www.grodzisk.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Przebudowa i adaptacja budynku po byłym dworcu PKP w Grodzisku Wielkopolskim w celu utworzenia Centrum Ekonomii Społecznej"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Przebudowa i adaptacja budynku po byłym dworcu PKP w Grodzisku Wielkopolskim w celu utworzenia Centrum Ekonomii Społecznej" Część 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń) oraz pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (ich czynności na budowie) specjalności instalacyjnej elektrycznej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej telekomunikacyjnej. Zakres nadzoru. Projektowanym nowym przeznaczeniem budynku dworcowego będzie Centrum Ekonomii Społecznej. W pomieszczeniach piwnicy zorganizowano serwerownię, magazyny oraz pomieszczenia gospodarcze służące funkcjonowaniu obiektu. W parterze budynku, znajdować się będzie obszerny hall, do którego prowadzić będą dwa główne wejścia usytuowane w elewacji frontowej budynku oraz w elewacji tylnej tj. od strony peronu. Przy wejściu od strony peronu, w bezpośrednim sąsiedztwie przedsionka usytuowany będzie punkt informacyjny skupiający wszystkie dane dotyczące rozmieszczenia funkcji w poszczególnych pomieszczeniach budynku, informacje odnośnie prowadzonych zajęć, szkoleń, wystaw, spotkań itp. Sam hall pełnić będzie rolę przestrzeni wystawienniczej tzw. sali targów ekonomii społecznej, dla prac wykonanych na zajęciach artystycznych przeprowadzanych w budynku. Przestrzeń hallu zostanie również dodatkowo wyposażona w miejsca siedzące, miejsca odpoczynku do wykorzystania dla zwiedzających, oczekujących na przyjazd i odjazd pociągu oraz dla pozostałych mieszkańców. W pomieszczeniach sąsiadujących z hallem zlokalizowano po jednej jego stronie część szkoleniową oraz część administracyjno - socjalna odpowiednio skomunikowaną z wyjściem na dziedziniec rekreacyjny zorganizowany na zewnątrz budynku. Bezpośrednio przy wyjściu na dziedziniec znajdować się będzie pomieszczenie techniczno - gospodarcze z kotłem gazowym. Po drugiej stronie budynku zorganizowano część gastronomiczną, która składa się z dwóch sal konsumpcyjnych, baru szybkiej obsługi oraz zaplecza kuchennego. W ramach szkoleń prowadzonych w budynku w jednej z sal przewidziano wspólne gotowanie czy też przygotowywanie szybkich potraw. W części parteru wydzielono także pomieszczenia higieniczno - sanitarne (damskie i męskie). Część główna sali konsumpcyjnej połączona jest przedsionkiem z klatką schodową, wiodącą na górne kondygnacje. W przedsionku, zlokalizowano łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych oraz szatnię. Znajdować się będzie tutaj również wejście do windy osobowej, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. W części północno - zachodniej zaraz przy wyjściu na zewnątrz budynku znajduje się klatka schodowa umożliwiająca komunikację wszystkich kondygnacji oraz pomieszczenie gospodarcze przeznaczone na przechowywanie środków czystości a także wózkarnia. Na pierwszym piętrze zlokalizowano salę dydaktyczną, w której przewidziano punkt krawiecki, punkt kosmetyczny oraz miejsce na przeprowadzanie różnorakich kursów czy szkoleń. Obok sali dydaktycznej znajduje sie sala komputerowa wyposażona w siedem stanowisk komputerowych wraz z regałami. Na piętrze tym zlokalizowana została również sala rehabilitacyjna, sala animacji dla dzieci przedszkolnych oraz sanitariaty damski i męski. W przedsionku windy zlokalizowano dodatkową łazienkę przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na poddaszu, zaplanowano strefę sztuki dworzec, w której mieścić się będzie kameralna sala spotkań przystosowana między innymi do różnorakich zorganizowanych spotkań z artystami a także pracownia terapii zajęciowej, skupiająca w sobie pracownię rzeźby, ceramiki, malarstwa. W strefie komunikacji zlokalizowano szatnie oraz sanitariaty tj. wc damski przystosowany dla osób niepełnosprawnych oraz wc męski. Obok sanitariatów znajduje się szatnia oraz wejście do windy osobowej, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Na terenie przyległym do budynku planuje się zorganizować otwartą strefę aktywności zarówno dla dorosłych jak i dla najmłodszych, miejsce to będzie częściowo utwardzone płytkami z betonu wibroprasowanego. Część 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej sanitarnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych). Zakres nadzoru. W związku z projektowaną przebudową budynku dworca kolejowego projektuje się instalację wodociągową, instalację kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania oraz instalacje wentylacyjną. Instalacje wodociągowa i centralnego ogrzewania zasilane będą z projektowanej kotłowni gazowej z kotłem gazowym kondensacyjnym i zasobnikiem ciepłej wody użytkowej. Ścieki odprowadzone zostaną do istniejącej i częściowo projektowanej zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej. Instalacja wentylacji wywiewnej mechanicznej wyprowadzona będzie przez ścianę budynku oraz poprzez istniejące kominy wentylacyjne. Część 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej elektrycznej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). Zakres nadzoru. W związku z projektowaną przebudową budynku dworca kolejowego projektuje się wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, instalacji gniazd wtyczkowych 230V, instalacji urządzeń 230V/400V, instalacji odgromowej, instalacji wyrównawczej, instalacji fotowoltaicznej. Część 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej telekomunikacyjnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych). Zakres nadzoru. W związku z projektowaną przebudową budynku dworca kolejowego projektuje się wykonanie instalacji teleinformatycznej, telefonicznej, monitoringu, alarmu oraz instalacje sygnalizacji pożaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95684.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadzory Budowlane Jakub Świętek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 4A
Kod pocztowy: 62-066
Miejscowość: Granowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27461.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21969.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192230.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7953.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INWEST BUD PROJEKT Andrzej Pyliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kanałowa 17
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6521.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6521.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48911.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5366.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 111/307
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8581.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8581.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23102.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej telekomunikacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2015.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5700.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4048.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5700.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.