To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-30
Ogłoszenie nr 510055932-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.
Urząd Morski w Słupsku:
"Roboty czerpalne na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Słupsku
- roboty czerpalne w porcie Kołobrzeg w szacunkowej ilości 11 000 m3 w roku 2020"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517126-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty czerpalne na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Słupsku - roboty czerpalne w porcie Kołobrzeg w szacunkowej ilości 11 000 m3 w roku 2020"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/04/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:znajduje się w rozdziale 2 SIWZ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia są "Roboty czerpalne na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Słupsku - roboty czerpalne w porcie Kołobrzeg w szacunkowej ilości 11 000 m3 w roku 2020". 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje roboty podczyszczeniowe w porcie i na torze podejściowym do Portu Kołobrzeg - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 4 Mm o łącznej szacunkowej ilości 11.000 m3. 2.3 W zakresie zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: a) pobrania i zbadania próbek urobku (4 próbki) - koniecznych do uzyskania zezwolenia opisanego w ppkt. b), b) złożenia wniosku oraz uzyskania zezwolenia na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna zgodnie z zapisami paragrafu 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 26 stycznia 2006 r. w sprawie trybu wydawania zezwoleń na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna oraz na zatapianie w morzu odpadów lub innych substancji (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 166). 2.4. Planowany zakres robót (lokalizacja, wielkość, warunki techniczne prac) przedstawiony został w załączonych do SIWZ projekcie wykonawczym na roboty czerpalne (załącznik nr 8 do SIWZ). Szczegółowy zakres zostanie ustalony między stronami po wykonaniu sondaży przedwykonawczych przez Zamawiającego. 2.5. Dane na temat infrastruktury zapewniającej dostęp do portu przedstawia się następująco: a) tor podejściowy z morza pełnego, którego oś wyznacza namiar 128 º od pławy "KOŁ" z punktu o pozycji ph = 54°11',69049 N, l=015°32',25406 E w kierunku punktu położonego pośrodku linii łączącej głowice wejściowe do portu pozycja ph = 54°11',39795 N, l=015°32',91586 E, którego parametry wynoszą; długość - 900 m, szerokość w dnie - 80 m, głębokość - 8 m; b) tor wodny którego oś przebiega od punktu połączenia z torem podejściowym do punktu na połączeniu z małą obrotnicą o współrzędnych ph =54°10',88159 N, l=-015°33',17703 E dalej do punktu o współrzędnych ph = 54°10',83649 N , l=015°33',20799 E do punktu położonym w miejscu połączenia z dużą obrotnicą o współrzędnych ph =54°10',78859 N, l=015°33',27247 E o parametrach: długość - 1270 m, szerokość - 26 m, głębokość - 6,3 m. c) tor wodny którego oś przebiega od punktu połączenia z dużą obrotnicą o współrzędnych ph =54°10',80361 N, l=015°33',36162 E do punktu współrzędnych ph =54°10',83843 N, l=015°33',51782 E o parametrach: szerokość - 12 m, głębokość - 6 m, a od zjazdu RORO do wejścia do Basenu Jachtowego głębokość - 3,5 m; d) mała obrotnica na wysokości wejścia do basenu rybackiego: średnica 94 m, głębokości 6,3 m; e) duża obrotnica "w rozwidleniu kanałów": średnica - 140 m, głębokość - 6,3 m; f) osadnik zachodni na redzie portu; g) osadnik wschodni na redzie portu; h) osadnik na rzece Parsęta na wschód od wejścia do Basenu Jachtowego. 2.6. Wielkość przedmiotu zamówienia w pkt. 2.2. SIWZ została określona szacunkowo. Faktyczny zakres robót będzie określany stanem aktualnej sytuacji batymetrycznej akwenu wodnego, na którym mają być wykonywane roboty. Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres robót określony szacunkowo nie więcej niż o 20%. 2.7. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku, obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu z zastrzeżeniem pkt. 2.9. 2.8. Sondaże przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu będą wykonywane przez Zamawiającego. 2.9. W sytuacjach, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 50B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) oraz stwierdzi się silny ruch rumowiska (różnica pomiędzy pomiarami sondażowymi, a pomiarami szaland lub i ładowni przekroczy 35%) rozliczenie robót na torze podejściowym (redzie) może nastąpić na podstawie obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy). Jednakże Zamawiający obliczoną w ten sposób przez Wykonawcę kubaturę robót może zweryfikować poprzez kontrolę zgłoszonych kubatur do Bosmanatu Portu, przy czym Wykonawca ma obowiązek zgłaszania każdorazowo swoich pomiarów szaland i ładowni. Ogólna kubatura robót do rozliczenia z Wykonawcą będzie pomniejszona o współczynnik spulchnienia 0,95. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że obliczona przez Wykonawcę kubatura różni się od zapisów w dzienniku portowym Bosmanatu Portu może skorygować podaną kubaturę. W przypadku wystąpienia tej różnicy podstawą rozliczenia kubatury do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy, będą dane z Bosmanatu Portu. Zamawiający nadto będzie kontrolował podawaną kubaturę ładowni i szaland przez Wykonawcę. W przypadku, jeśli dwie kontrole będą różnić się na niekorzyść Zamawiającego (min. 5%) Wykonawca nie ma prawa żądać rozliczenia prac wg obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy), a rozliczenie nastąpi wg sondaży. 2.10. Zamawiający ustala tolerancję bagrowniczą, która wynosi w poziomie +1,0m, w pionie ±0,3m na torze wodnym i podejściowym oraz osadnikach w poziomie +1,0m, w pionie ±0,4m. 2.11. Zamawiający odrębnym zleceniem określa zakres robót wyszczególnionych w punkcie 2.2. SIWZ. Zlecenie określać będzie ilość urobku oraz akwen robót podczyszczeniowych. 2.12. Maksymalny termin przystąpienia do realizacji zleconych zgodnie z pkt. 2.11. prac wynosi maksymalnie 14 dni (według kryterium oceny ofert opisanego w punkcie 19.2.3.) od otrzymania pisemnego zlecenia ich wykonania na wskazanym akwenie. 2.13. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania robót, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia maksymalnej rzędnej (przegłębienie), wskazanej w zleceniu wykonania zadania, w końcowym rozliczeniu ilość m³ wynikająca z wyliczenia w sposób podany w pkt 2.9. będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wielkość tego przegłębienia. Wynagrodzenie za przegłębienie nie przysługuje. 2.14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.15. Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację robót. 2.16. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.17. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.17.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z robotami pogłębiarskimi pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; 2.17.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 2.18. Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Wodne roboty budowlane
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45244000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
655512.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
549300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku
- Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku w roku 2025
- Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu w roku 2025 do Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stawów do rozrodu płazów w celu zwiększenia zasobności żerowisk orlika grubodziobego
- Budowa dwóch otwartych zbiorników retencyjnych służących gromadzeniu wód opadowych, roztopowych i powierzchniowych
- Przebudowa trzech otwartych zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na dz. nr. ewid. 697 w miejscowości Łajsce.
- Budowa stawu zasilanego wodami gruntowymi na działkach nr ewid. 90/2, 91 w miejscowości Dąbrowica
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.