To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-31
Ogłoszenie nr 510056420-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.
Burmistrz Ryglic: Dowóz dzieci z Jonin na basen - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519268-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000,
ul. ul. Rynek
9,
33-160
Ryglice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 541 035, e-mail
inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks
146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci z Jonin na basen - etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: "Dowóz dzieci z Jonin na basen - etap I". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. "Dowóz dzieci z Jonin na basen - etap I". W zakres zamówienia wchodzi dowożenie dzieci z Jonin na basen: Park Wodny Tarnów, ul. Piłsudskiego 30, 33-100 Tarnów, a także ich odwożenie po zajęciach na basenie do Jonin na parking obok kaplicy w Joninach przez przewidywane 7 wyjazdów wg harmonogramu wyjazdów na basen stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje przewóz 25 osób. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozu będą sprawować osoby wskazane przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Joninach. Przewiduje się 7-godzinną naukę pływania, tj. przez 7 dni po 1 godz. Wymaga się aby Wykonawca podał cenę za jednorazowy przejazd autobusem (dowóz i odwóz). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: harmonogramie wyjazdów na basen w Tarnowie stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Liczba dzieci i opiekunów: 25 osób, stanowi maksymalną wielkość zamówienia. Podane liczby przewożonych osób są szacunkowe. Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140). Przewóz osób będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować następującym pojazdem: 1 autobus z co najmniej 25 miejscami do siedzenia. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie. Wykonawca winien dysponować kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110), określających wymagania w stosunku do kierowców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1500,00 zł. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby kierowca wykonujący czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy był zatrudniony przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudnia w/w osobę/y na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy " Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - dowóz dzieci: na basen: Park Wodny Tarnów, ul. Piłsudskiego 30, 33-100 Tarnów b) Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osoby na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2018 poz. 2177 z późn. zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informację o stanie oraz sposobie zatrudnienia w/w osób. o Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od 27 marca 2020 r. do 22 maja 2020 r. (zajęcia odbywać się będą w piątki) w terminach: 27 marca 2020 r.; 3 kwietnia 2020 r.; 17 kwietnia 2020 r.; 24 kwietnia 2020 r.; 8 maja 2020 r.; 15 maja 2020 r.; 22 maja 2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dotyczy sekcji II pkt II.4) niniejszego ogłoszenia: Zamówienie na usługę dowozu osób udzielane jest w częściach. Dlatego też zamówienie pn. "Dowóz dzieci z Jonin na basen - etap I" - nr ZP.271.1.3.2020 traktowane jest jako część zamówienia udzielanego w częściach na usługi dowozu osób
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2625.07
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANTONI OGIŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2372.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1) Dot. sekcji IV, pkt IV.2)niniejszego ogłoszenia: Wartość zamówienia udzielanego jako część zamówienia o wartości 232 886,11 zł, w tym wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) 2 625,07 zł netto. 2) Dot. sekcji IV, pkt IV.6)niniejszego ogłoszenia:Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2 372, 30 zł brutto (338,90 zł za jeden przejazd autobusem (dowóz i odwóz dzieci) x 7 przewidywanych przejazdów). |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYGLICE
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki zajmującej część parteru w budynku użyteczności publicznej na CUS zlok. na dz. nr 1001 w m. Ryglice, gmina Ryglice
- Przebudowa drogi gminnej nr 200257K na odcinku l - w km od 2+550,00 do km 3+330,50, na odcinku II - w km od 3+331,00 do km 4+280,00 w miejscowości Wola Lubecka, Gmina Ryglice
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.