eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeUdzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gryfice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 510056802-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Gmina Gryfice: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gryfice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514032-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540029865-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gryfice, Krajowy numer identyfikacyjny 81168438000000, ul. Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 38 53 200, e-mail szredzinski@urzad.gryfice.eu, faks 91 38 53 207.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminagryfice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gryfice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WPG.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.760.000,00 zł na - finansowanie planowanego deficytu w wysokości 3.750.000,00 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 3.010.000,00 zł. 2. Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu w transzach w terminie do 30.12.2020 r. w zależności od zapotrzebowania. 3. Wypłata kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego składany pisemnie do banku lub faksem (nr faksu kredytobiorcy: 91 385 32 07, nr faksu banku........) zgodnie z wzorcem obowiązującym w banku w terminie podanym w wybranej ofercie, od dnia złożenia dyspozycji przez kredytobiorcę na rachunek nr ....................................... . 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w niższej wysokości bez dodatkowych opłat. W przypadku obniżenia kwoty udzielonego kredytu Zamawiający zawrze aneks do umowy kredytowej. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości udzielonego kredytu lub części przed wskazanym terminem bez dodatkowych opłat. 6. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych prowizji i opłat związanych z rozpatrzeniem wniosku o kredyt, udzieleniem kredytu, zmianą warunków umowy, w tym zmianą harmonogramu spłat kredytu, wcześniejszą spłatą kredytu. 7. Spłata odsetek odbywać się będzie ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. 8. Odsetki naliczane będą od uruchomionej kwoty kredytu. 9. W przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę ostatniego dnia roboczego danego kwartału. 10. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej. 11. Wysokość marży jest stała w umownym okresie kredytowania. 12. Spłata kredytu będzie zabezpieczona wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową dokumenty zostaną podpisane przez Burmistrza Gryfic z kontrasygnatą Skarbnika. 13. Zamawiający będzie spłacać wykorzystany kredyt zgodnie z ustalonym harmonogramem w ratach rocznych w terminach w następujących wysokościach: - do 30.12.2021 r. - 1.000.000 zł - do 30.12.2022 r. - 1.000.000 zł - do 30.12.2023 r. - 1.000.000 zł - do 30.12.2024 r. - 2.000.000 zł - do 30.12.2025 r. - 1.760.000 zł 14. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych ustalane na okres 3 miesięcy z pierwszego dnia roboczego kwartału i mające zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od pierwszego dnia roboczego powiększony o marżę wykonawcy. 15. Spłata odsetek od kredytu następować będzie kwartalnie z rachunku kredytobiorcy. 16. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze obowiązującym w banku z uwzględnieniem zapisów SIWZ. 17. Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy. 18. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 k.p.c. (forma aktu notarialnego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 537357.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Zachodniopomorski
Email wykonawcy: szczecin@bgk.pl
Adres pocztowy: ul. Tkacka 4
Kod pocztowy: 70-556
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 529135.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 529135.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 713876.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.