Ogłoszenie z dnia 2019-03-25
Ogłoszenie nr 510056899-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Gmina Janowiec: Obsługa bankowa Gminy Janowiec i jej jednostek organizacyjnych na lata 2019 - 2021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659767-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Janowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 43101957000000,
ul. ul. Radomska
2,
24-123
Janowiec, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-81 8815216, 8815215, e-mail
maciej.golawski@janowiec.pl, faks
0-81 8815216.
Adres strony internetowej (url): www.janowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa Gminy Janowiec i jej jednostek organizacyjnych na lata 2019 - 2021.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RO.271.1.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Janowiec oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2019 - 2021. W zakres kompleksowej obsługi wchodzi: 1. Otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych, w tym rachunków związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków z funduszy Unii Europejskiej. 2. Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego - przelewy wewnętrzne. 3. Realizacja poleceń przelewu środków na rachunki w innych bankach - przelewy zewnętrzne. 4. Przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych od interesantów Gminy Janowiec dokonywanych na rachunki bankowe gminy jak i jej jednostek organizacyjnych od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.45. 5. Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych własnych (kasowa obsługa budżetu) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.45. 6. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 7. Wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej tj. zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowi danymi. 8. Elektroniczna obsługa rachunków (HOME BANKING lub INTERNET BANKING). 9. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych OVERNIGHT. 10. Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej w każdym roku kalendarzowym postawionego do dyspozycji od 01.01. każdego roku. 11. Uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach. 12. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie. Jednostki organizacyjne Gminy Janowiec objęte obsługą bankową: 1) Urząd Gminy Janowiec. 2) Zespół Szkół w Janowcu. 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. 4) Gminny Ośrodek Kultury. 5) Gminna Biblioteka Publiczna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13440
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kazimierzu Dolnym
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13440
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- 01/TP/2025. Dostawa Ambulansu typu B wraz z noszami o napędzie elektro-hydraulicznym oraz samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, na potrzeby Zamawiającego
- Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.