To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 510057228-N-2020 z dnia 01-04-2020 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce: "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2020 roku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522286-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce, Krajowy numer identyfikacyjny 29002005800000,
ul. ul. Hubalczyków
15,
25-668
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 335-63-60, e-mail
nadlesnictwo.kielce@radom.lasy.gov.pl, faks
0-41 345-24-08.
Adres strony internetowej (url): http://www.kielce.radom.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2020 roku."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2020 roku sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej. Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego według poniższego zestawienia: a) sorty mundurowe Lp. Nazwa sortymentów umundurowania Ilość 1 2 3 I Mundur wyjściowy męski 1 Marynarka gabardyna 6 2 Spodnie 6 II Mundur wyjściowy damski 3 Marynarka gabardyna lub tropik 7 4 Spódnica 9 5 Spodnie 2 III Mundur wyjściowy 7 Koszula biała męska z długim rękawem 9 8 Bluzka biała damska z długim rękawem 3 9 Koszula męska - 100% bawełna 21 10 Koszula damska - 100% bawełna 9 11 Krawat 12 12 Płaszcz męski 2 13 Płaszcz damski 2 14 Kapelusz męski 1 15 Kapelusz damski 3 16 Kurtka damska 11 17 Kurtka męska 6 18 Czapka mundurowa 4 19 Szalik 4 20 Rękawice damskie 2 21 Rękawice męskie 9 22 Skarpety letnie termoaktywne 33 23 Skarpety przejściowe termoaktywne 27 24 Skarpety zimowe termoaktywne 13 25 Półbuty męskie 18 26 Półbuty damskie 10 IV Mundur codzienny leśnika 27 Koszula męska z długim rękawem 11 28 Koszula męska z krótkim rękawem 10 29 Bluzka damska z długim rękawem 1 30 Bluzka damska z krótkim rękawem 1 31 Koszula męska z długim rękawem - 100% bawełna 21 32 Koszula męska z krótkim rękawem - 100% bawełna 15 33 Koszula damska z długim rękawem - 100% bawełna 3 34 Bluzka damska z krótkim rękawem - 100% bawełna 1 35 Sweter 25 36 Kamizelka 15 37 Bluza z polaru typu windstoper 20 38 Kurtka wierzchnia 5 39 Czapka zimowa 7 40 Peleryna 3 41 Półbuty typu "Sympatex" 13 42 Półbuty typu 'Goretex" 10 V Mundur terenowy leśnika 43 Bluza z kamizelką letnią 7 44 Spodnie letnie 43 45 Kurtka zimowa 6 46 Spodnie zimowe 6 47 Czapka letnia 9 48 Czapka zimowa 5 49 Trzewiki typu "Sympatex" 9 50 Trzewiki typu "Goretex" niskie 11 51 Trzewiki typu "Goretex" wysokie 8 52 Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" 1 53 Buty "Goretex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" 1 54 Buty "Goretex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" 4 VI Oznaki uzupełniające 55 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 4 1. W stosunku do przedmiotu zamawiania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego asortymentu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia lub ograniczyć ilość zamawianego asortymentu (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre asortymenty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone lub ograniczone do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. Uwaga: - w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. b) sorty BHP: Lp. Nazwa sortymentów bhp Ilość 1 2 3 I Odzież ochronna bhp 1 Ubranie letnie (w tym po 2 p. spodni) 7 2 Koszula robocza, długi rękaw 34 3 Koszula krótki rękaw, t-shirt 32 4 Buty terenowe z mem. oddychającą 10 5 Skarpety letnie (2 pary) 80 6 Skarpety zimowe (2 pary) 80 7 Czapka letnia 7 8 Koszula termoaktywna, krótki rękaw 35 9 Koszula termoaktywna, długi rękaw 36 10 Kalesony 37 11 Buty gumowe wodochronne i ciepłochronne 7 12 Kurtka i spodnie p. deszczowe 4 13 Ubranie całoroczne, tkanina z m. oddych. 2 14 Buty gumowe wodoodporne 3 15 Ubranie ocieplane, tkanina z membr. oddych. 1 16 Czapka ocieplana 8 17 Ubranie letnie 1 18 Trzewiki 1 19 Ubranie ocieplone 1 20 Kamizelka ciepłochronna 1 21 Fartuch ochronny 1 22 Rękawice robocze 1 23 Okulary przeciwsłoneczne/polaryzacyjne 1 24 Kamizelka ostrzegawcza 1 25 Rękawice ocieplane 1 26 Maska p.pyłowa 1 27 Hełm ochronny 1 28 Okulary ochronne/gogle 1 29 Ochraniacze na buty (stuptuty) 1 30 Fartuch roboczy 1 31 Rękawice ochronne 1 32 Torba leśna BHP 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18110000-3, 18211000-1, 18223200-0, 18232000-4, 18234000-8, 18235300-8, 18332000-5, 18422300-0, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18220000-7, 18222000-3, 18140000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158648.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata Sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
140603.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.