Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 510057463-N-2020 z dnia 01-04-2020 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631914-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 39040462000000,
ul. ul. Rynek
28,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(76) 7249940, e-mail
mpo@mpo.lubin.pl, faks
(76) 7249950.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.lubin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MPO/ZP-PN/11/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych. 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.92.84.80-6-Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 3. Rodzaj: dostawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: - Zadanie nr 1: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (500 szt.), żółty (500 szt.), niebieski (500 szt.), brązowy (500 szt.) i zielony (20 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 2 020 sztuk. - Zadanie nr 2: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 240 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (500 szt.), żółty (350 szt.), niebieski (350 szt.), brązowy (350 szt.) i zielony (20 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 1 570 sztuk. - Zadanie nr 3: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 360 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (70 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 70 sztuk. - Zadanie nr 4: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (50 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 50 sztuk. - Zadanie nr 5: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (200 szt.), żółty (100 szt.), niebieski (100 szt.), brązowy (100 szt.) i zielony (10 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 510 sztuk. - Zadanie nr 6: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (15 szt.), niebieski (15 szt.) i zielony (15 szt.). Maksymalna ilość pojemników 1,5 m³: 45 szt. oraz dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 2,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (15 szt.), niebieski (15 szt.) i zielony (15 szt.). Maksymalna ilość pojemników 2,5 m³: 45 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 240 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 360 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13639.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "4M" M. Zięciak, P. Gałęski, R. Rabęda Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16776.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20925.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "4M" M. Zięciak, P. Gałęski, R. Rabęda Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25738.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
228737.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "4M" M. Zięciak, P. Gałęski, R. Rabęda Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
281346.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ i 2,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla zadania nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych na odpady komunalne zmieszane i odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na dwie części
- Dostawa środków czystości
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Jedlina-Zdrój
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.