To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-02
Ogłoszenie nr 510058102-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.
Gmina Mielec: Remont cząstkowy placów i dróg gminnych kruszywem w 2020 roku na terenie Gminy Mielec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515924-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 69058191000000,
ul. Głowackiego
5,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 774 56 46, e-mail
a.bieniek@ug.mielec.pl, faks
177 730 590.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.mielec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy placów i dróg gminnych kruszywem w 2020 roku na terenie Gminy Mielec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPM.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont cząstkowy placów i dróg gminnych kruszywem w 2020 roku na terenie Gminy Mielec Remont cząstkowy dróg obejmuje profilowanie istniejącej nawierzchni pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni równiarką samojezdną, dostawę, mechaniczne lub ręczne wbudowanie oraz zawałowanie kruszywa. Zamawiający będzie zlecał pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy każdorazowo rzeczowy zakres robót wg ustaleń. W ofercie należy podać kwotę zgodnie z formularzem ofertowym. Przewidywana ilość zamówienia; 1. Kruszywo łamane sort. 4- 31,5mm - dostawa, profilowanie istniejącej nawierzchni, mechaniczne wbudowanie i zawałowanie 1500t 2. Kruszywo łamane sort. 0- 31,5mm - dostawa, profilowanie istniejącej nawierzchni, mechaniczne wbudowanie i zawałowanie 800t Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni z kruszywa w zakresie dostawy, odpowiedniej frakcji kruszywa w ilości i miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na obszarze Gminy Mielec. Wykonawca powinien dysponować równiarką oraz rozściełaczem - o wyborze rodzaju sprzętu będzie decydować zamawiający (wybór sprzęty uwarunkowany od zakresu prac remontowych). Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 8 ton) kruszywa mineralnego, łamanego dolomitowego o frakcji j/w. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: a) zakup i dostarczenie kruszywa; b) wykonanie prac przygotowawczych; c) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni dróg żwirowych lub tłuczniowych wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża; d) wypełnienie i rozścielenie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym; e) wyrównanie powierzchni naprawianych miejsc z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża oraz jego zagęszczenie. Do prac należy użyć zestawu składającego się z równiarki drogowej minimum III klasy oraz rozkładarki drogowej (rozściełacz) i walca drogowego. Grubość warstwy wbudowanego kruszywa: od 8 cm do 20 cm po zagęszczeniu - grubość warstwy będzie wskazana przez Zamawiającego. Należy zapewnić równość nawierzchni i uzyskać spadki umożliwiające odprowadzenie wód opadowych. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie zwracając szczególną uwagę na urządzenia obce (studzienki wodociągowe, itp.) znajdujące się w drodze oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym dla każdego z zadań mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania w ciągu roku uzależniona będzie od potrzeb remontowych stąd też może różnić się od ilości określonych w kosztorysie ofertowym (do 50% wartości). Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w kosztorysach ofertowych nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych. Przed wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji wszystkie wymagane dokumenty i uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Przedstawiciela Zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji prac należy ustalić z Przedstawicielem Zamawiającego ich zakres, asortyment używanego kruszywa, grubość rozłożenia oraz ustalić szerokość profilowania i szerokość wbudowania tj. rozłożenia i zawałowania kruszywa na wskazanym odcinku drogi lub placu na terenie Gminy Mielec przeznaczonym do remontu. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć i wbudować odpowiedni rodzaj kruszywa, sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego w ciągu 3 dni od czasu złożenia zamówienia, na miejsce składowe lub wskazaną drogę Zamawiający żąda dostawy kruszyw naturalnych, pochodzenia mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwale, odporne na działanie czynników atmosferycznych. Dostarczane kruszywo powinno odpowiadać zamówieniu oraz musi być zgodne z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności każdej partii dostawy z załączoną do niej dokumentacją, w szczególności może przed odbiorem dokonać sprawdzenia wagi dostarczonej partii kruszywa w miejscu przez siebie wskazanym. W przypadku dostawy kruszyw w ilości lub jakości nieodpowiadającej załączonej dokumentacji lub zamówieniu, Zmawiający może odmówić przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nowej partii kruszywa w terminie 48 godzin. Zamawiający może dopuścić do użycia tylko te materiały, które posiadają: a. certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm. Aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych b. deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską Normą lub aprobatą techniczną,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203100.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo - Usługowo Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176880.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa kompleksowego Zestawu Testowego do Awioniki dla Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu
- Przebudowa pętli autobusowej i parkingu przy Al. Ducha Św. w Mielcu
- Dostawa i montaż platformy schodowej w ramach zadania pn. Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych w ramach Punktu Konsultacyjnego ds. Uzależnień i Przeciwdziałania Przemocy w Mielcu
- Przebudowa dachu i prace restauratorskie przy budynku Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2024 roku - Etap II
- Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) z podziałem na części.
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Stryszawa w sołectwie Stryszawa Dolna
- Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica
- Naprawa dróg gminnych - wykonanie nawierzchni asfaltowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.