eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › "Roboty budowlane i towarzyszące budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2A w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach w podziale na częściCzęść I przebudowa i remont elementów konstrukcyjnych budynku wraz z remontem pomieszczeń, Część II docieplenie oraz modernizacja połaci dachowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-02

Ogłoszenie nr 510058152-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: "Roboty budowlane i towarzyszące budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2A w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach w podziale na części: Część I przebudowa i remont elementów konstrukcyjnych budynku wraz z remontem pomieszczeń, Część II docieplenie oraz modernizacja połaci dachowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514389-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540031002-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 81054370729113, ul. ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4311300, 3175037, e-mail zgkimpolice@pro.onet.pl, faks 913 175 037.
Adres strony internetowej (url): www.zgkim.police.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Roboty budowlane i towarzyszące budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2A w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach w podziale na części: Część I przebudowa i remont elementów konstrukcyjnych budynku wraz z remontem pomieszczeń, Część II docieplenie oraz modernizacja połaci dachowej"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Roboty budowlane i towarzyszące budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2A w Policach, administrowanym przez ZGKiM w Policach w podziale na części: Część I przebudowa i remont elementów konstrukcyjnych budynku wraz z remontem pomieszczeń, Część II docieplenie oraz modernizacja połaci dachowej" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik 14 do siwz, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 6 do siwz, oraz pomocniczo z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 7 do siwz. 3. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu. Wszystkie prace powinny być wykonywane zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, o których mowa w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 6 do siwz. Wszelkie wyłączenia mediów Wykonawca musi wcześniej zgłosić pisemnie Zamawiającemu i uzyskać jego zgodę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45262522-6, 45421160-3, 45261000-6, 45440000-3, 45320000-6, 45262100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający z przyczyn organizacyjnych o obiektywnym charakterze nie dopuszczał składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części zostały określone w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445086.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pol-Bud Wiesław Łokucjewski
Email wykonawcy: polbud.police@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Asfaltowa 15 m 2
Kod pocztowy: 72-010
Miejscowość: Police
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 547457
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547457
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 562786.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.