eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na częścizadanie 1DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH zadanie 2DRUK I DOSTAWA BANERÓW REKLAMOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-03

Ogłoszenie nr 510059149-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.

Teatr Ziemi Rybnickiej: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na części: zadanie 1: DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH zadanie 2: DRUK I DOSTAWA BANERÓW REKLAMOWYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519670-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr Ziemi Rybnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 81856800000000, ul. Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4222132, 4223235, e-mail administracja@tzr.rybnik.pl, faks 32 42 22132 wew. 110.
Adres strony internetowej (url): bip.teatrziemirybnickiej.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na części: zadanie 1: DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH zadanie 2: DRUK I DOSTAWA BANERÓW REKLAMOWYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.03/TZR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH 1. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1.1. Składanka 5DL (repertuary) wydań: min. 10 / max. 12 nakład jednego wydania: 2 tysiące egzemplarzy format netto: 495 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 200 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "Z", falcowane na pięć 1.2. Składanka 3DL (foldery) wydań: min. 2 / max. 4 nakład jednego wydania: 300 egzemplarzy format netto: 297 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 200 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "Z", falcowane na trzy 1.3. Plakaty B1 (w tym 10 repertuarów) wydań: min. 35 / max. 50 nakład jednego wydania: 50 sztuk format netto: 680 x 980 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.4. Plakaty B2 (w tym 10 repertuarów) wydań: min. 35 / max. 50 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 480 x 680 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.5. Plakaty B3 wydań: min. 30 / max. 40 nakład jednego wydania: 70 sztuk format netto: 340 x 480 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.6. Ulotki informacyjne (zaproszenia) wydań: min. 15 / max. 20 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 297 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 300 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "C" lub "Z", 2 bigi 1.7. Ulotki (zaproszenia - wejściówki) wydań: 1 nakład jednego wydania: 2 tysiące sztuk format netto: 148 x 105 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 300 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 1.8. Album informacyjny I wydań: 1 nakład jednego wydania: opcja min. - 200 sztuk opcja maks. - 300 sztuk format: 210 x 210 mm ilość stron: 20 (4 + 16) papier: - okładka: biały powlekany, kreda mat 300 g - środek: biały powlekany, kreda mat 170 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: zszycie 1.9. Album informacyjny II (musi być 4+48) podzielne przez 4 wydań: 1 nakład jednego wydania: - opcja min - 200 sztuk - opcja maks. - 300 sztuk format: 210 x 210 mm ilość stron: 50 (4 + 46) papier: - okładka: biały powlekany, kreda mat 300 g - środek: biały powlekany, kreda mat 170 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: zszycie 1.10. Gazetka "WYTRYCH" - wydanie kwietniowe wydań: 1 nakład jednego wydania: 1000 sztuk format netto: 297 x 210 mm papier: biały offsetowy 80 g kolor: 1+1 ilość stron: 20, zszywane (2 zszywki) oprawa: broszurowa 1.11. Gazetka "WYTRYCH" - wydanie listopadowe wydań: 1 nakład jednego wydania: 1000 sztuk format netto: 297 x 210 mm papier: biały offsetowy 80 g kolor: 1+1 ilość stron: 24, zszywane (2 zszywki) oprawa: broszurowa ZADANIE Nr: 2 DRUK I DOSTAWA BANERÓW REKLAMOWYCH 1. Wymagania w zakresie zamówienia: 1.1. Banery na elewacje druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie nakład: min. 50 szt. / max. 60 szt. format: 235 cm x 130 cm nadruk: jednostronny kolor: pełny grubość: 510 g/ 1m 2 1.2. Banery dwustronne nad drogę druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i tunel nakład: min. 3 wydania po 3 szt. / max. 5 wydań po 3 szt. format: 6 m x 1 m nadruk: dwustronny kolor: pełny grubość: 510 g/1 m2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69235.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Print Management Wojciech Pietrzak
Email wykonawcy: wojtek@printm.wp.pl
Adres pocztowy: ul. Świętopełka 38/13
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79329.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64476.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116731.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wydruk i dostawa banerów reklamowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Reklamy Adam Syrtów
Email wykonawcy: marketing@syrtow.pl
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 18
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7552.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4594.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17343.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.