eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn w 2020 roku - przetarg II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-03

Ogłoszenie nr 510059453-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu: Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn w 2020 roku - przetarg II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519863-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 65001711200000, ul. ul. 29 Listopada 12, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 706 656, e-mail krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl, faks 166 706 657.
Adres strony internetowej (url): http://www.krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: pan?stwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowos?ci prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn w 2020 roku - przetarg II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.270.1.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamo?wienia jest Dostawa sorto?w mundurowych les?nika, odziez?y bhp i obuwia roboczego dla pracowniko?w Nadles?nictwa Krasiczyn w 2020 roku - przetarg II. A. Dostawa sorto?w mundurowych les?nika dla pracowniko?w Nadles?nictwa Krasiczyn, wykonanych według wzoro?w okres?lonych w poniz?szych aktach prawnych: - Rozporządzenie Ministra SJrodowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzoro?w munduro?w les?nika i oznak dla oso?b uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466), - Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm uz?ytkowania munduro?w les?nika przez pracowniko?w Laso?w Pan?stwowych; - Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm uz?ytkowania munduro?w les?nika przez pracowniko?w Laso?w Pan?stwowych. - Zarządzenie Nr 16 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niekto?rych przedmioto?w munduro?w les?nika, - Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niekto?rych przedmioto?w munduru les?nika, - Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Laso?w Pan?stwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niekto?rych przedmioto?w munduro?w les?nika, Powyz?sze akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotogra7iczna munduro?w les?nika są dostępne na stronie internetowej Os?rodka Rozwojowo Wdroz?eniowego Laso?w Pan?stwowych w Bedoniu: Tres?c? akto?w prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacjatechniczno- technologiczna#p_101_INSTANCE_kCS6 Dokumentacja fotogra7iczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotogra7iczna-dokumentacja-sortowmundurowych# p_101_INSTANCE_kCS6 B. Odziez? BHP i s?rodki ochrony indywidualnej muszą byc? zgodne z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie s?rodko?w ochrony indywidualnej; Ustawą a dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodnos?ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 155); Protokołem dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowniko?w Pan?stwowego Gospodarstwa Les?nego Lasy Pan?stwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r.; Wzorami okres?lonymi w Polskich Normach tj. m.in. odziez? ochronna i robocza dostarczona dla Pracowniko?w Laso?w Pan?stwowych musi posiadac? atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnic? bezpieczne wykonywanie czynnos?ci związanych z procesem pracy i moz?e byc? oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami. C. Warunki dotyczące przedmiotu zamo?wienia: - termin płatnos?ci: 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę, - forma zapłaty - przelew, - Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dostawy) na dostarczone sorty mundurowe les?nika i s?rodki bhp na warunkach okres?lonych w umowie. Kolorystyka ubran? roboczych, ochronnych powinna nawiązywac? do kolorystyki okres?lonego dla munduru terenowego les?nika w s?wietle obowiązujących przepiso?w dot. sorto?w mundurowych. Powyz?sze nie dotyczy odziez?y roboczej dla pracowniko?w 7izycznych (wymagana kolorystyka ostrzegawcza). Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2020 roku. Dostawom będą podlegały sorty mundurowe les?nika, odziez? bhp i obuwie robocze zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ, (wg przepiso?w obowiązujących na dzien? dostawy), sukcesywnie w zalez?nos?ci od potrzeb zamawiającego do ilos?ci - ogo?łem 9 107 punkto?w (sorty mundurowe les?nika) w terminie okres?lonym w ofercie wykonawcy (nie dłuz?szym niz? 14 dni roboczych od daty złoz?enia zamo?wienia). Szczego?łowy opis przedmiotu zamo?wienia dotyczący sorto?w mundurowych les?nika oraz odziez?y bhp i obuwia roboczego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18200000-1, 18300000-2, 18100000-0, 18400000-3, 18800000-7, 35113400-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Krasiczyn w 2020 roku - przetarg II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264454.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P.Bałata Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179250.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179250.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179250.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.