To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-05
Ogłoszenie nr 510059605-N-2020 z dnia 05-04-2020 r.
ZOO Wrocław Sp. z o. o.: REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP. Z O.O
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518323-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 21125219000000,
ul. ul. Wróblewskiego
42374,
51-618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 483 024, e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl, faks
713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP. Z O.O
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):07/PN/RB/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: REMONT STOLARKI OKIENNE I DRZWIOWEJ II PIĘTRA ORAZ CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ PRZYZIEMIA BUDYNKU DYREKCJI ZOO WROCŁAW SP.Z O.O. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 1-5 WE WROCŁAWIU". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1 - 8 do SIWZ, tj. w: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie wykonawczym 3) Specyfikacji technicznej (STWiOR) 4) Decyzji - Nr 2728/2018 z dnia 08.06.2018 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę - remont i przebudowę II piętra budynku dyrekcji na terenie ZOO WROCŁAW przy ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu 5) Decyzji Nr 781/2018 z dnia 25.05.2018 r.- Pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 6) Piśmie MKZ Nr MKZ-IZN.4125.332.2018/2019 z dnia 08.10.2019 w sprawie zamiany okien skrzynkowych na okna zespolone oraz pomocniczo w przedmiarze robót (wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia oferty) - Załącznik nr 7 i w projekcie umowy - załącznik nr 8 4. Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności polegających na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i STWiOR - u przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Powyższy warunek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ani dostaw. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wskazanych w ust. 4 powyżej i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w ust. 4 powyżej oraz sankcji z tytułu ich niespełniania zostały określone we wzorze umowy - § 10 (załącznik Nr 8do SIWZ). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
298456.25
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY - STOLARSTWO EKSPORT-IMPORT Dariusz NOWAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167008.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.