eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówŚwiadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-06

Ogłoszenie nr 510059743-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.

"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.: Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521927-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14066036300000, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 854 16 46 wew. 100, e-mail sekretariat_aqua@zyrardow.pl, faks 46 854 16 46 wew. 100.
Adres strony internetowej (url): http://aqua.bip.eur.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

K-B.26.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o, będącej Spółką miejską, powołaną uchwałą Rady Miasta Żyrardowa z dnia 24 maja 2006r. Aktualnie zatrudniająca 49 osób na podstawie umów o pracę i 35 osób na podstawie umowy cywilno-prawnej. 2. Do szczegółowych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) Prawidłowe, terminowe z zachowaniem zasad należytej staranności prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. zasadami wynikającymi z ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2019r, poz. 1680) oraz z przyjętego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości; 2) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i przekazywania ich do właściwych urzędów; 3) sporządzanie dla Zamawiającego zeznania rocznego dla podatku dochodowego od osób prawnych ; 4) prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; 5) nadzór nad prowadzeniem ewidencji niskocennych środków trwałych; 6) nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów; 7) aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania); 8) nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji; 9) nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych; 10) nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych; 11) realizacja terminowych przelewów bieżących w przypadku dwutygodniowej nieobecności pracownika ds. księgowości (w razie zaistnienia takiej sytuacji); 12) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych dostarczanych przez Zamawiającego przed ich zaksięgowaniem w księgach i ewidencjach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych brakach lub wadliwości przedstawionych dokumentów; 13) nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych, w szczególności stawek podatku od towarów i usług; 14) odbiór dokumentów Zamawiającego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym, co najmniej 2 razy w tygodniu; 15) księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej; 16) bieżąca kontrola rozrachunków Zamawiającego z kontrahentami oraz przesyłanie stanów tych rozrachunków co najmniej raz w miesiącu lub w razie potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, drogą e- mailową; 17) sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące, sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących); 18) sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów; 19) terminowe sporządzanie okresowych (miesięcznych) sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS ; 20) sporządzanie, wysyłanie zestawień obrotów i sald w terminach ustawo określonych (miesięczne, za pełny rok obrotowy) wraz z pokryciem kosztów wysyłki. 21) przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 2 lat od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy; 22) udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego; 23) prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych na PFRON; 24) sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych, deklaracji podatku od nieruchomości; 25) składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym; 26) przekazywanie Zamawiającemu informacji o wysokości zobowiązań podatkowych; 27) reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej; 28) przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty; 29) sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; 30) obsługa dotycząca pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności: a) prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń; b) naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników na podstawie otrzymanych informacji od pracowników Zamawiającego i ich realizacja ; c) nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom; d) naliczanie nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń; e) sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia; f) przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych na wniosek pracownika; 31) bieżąca obsługa Pracowniczego Planu Kapitałowego w zakresie naliczenia, pobierania i odprowadzania wszystkich składek na PPK (na chwilę obecną żaden pracownik nie zgłosił chęci uczestnictwa w w/w programie, w czasie trwania umowy można przyjąć maksymalnie 3 osoby); 32) obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej; 33) nadzór nad poprawnością zawieranych umów o pracę i umów zleceń, wystawianie rachunków do zawartych umów zleceń; 34) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem programu kadrowo-płacowego 35) obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne; 36) prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków; 37) przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych, a także z realizacją innych bieżących zobowiązań; 38) udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta); 39) udział w spotkaniach na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu,np. w posiedzeniach Rady Nadzorczej; 40) opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu (o ile wystąpią) w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego; 41) opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego; 42) sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska; 43) informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszelkich istotnych sprawach z zakresu księgowości, jak i kadr i płac mających wpływ na funkcjonowanie Spółki; 44) informowania e-mailowo Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych przed terminem płatności o wysokości zobowiązań podatkowych przypadających z określonego tytułu na dany miesiąc obrachunkowy; 45) dokonywanie ewentualnych kontroli w zakresie prowadzenia spraw księgowych i kadrowo-płacowych w Spółce i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonej kontroli; 46) świadczenie usługi przy użyciu posiadanego, licencjonowanego oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania księgowego zapewniającego bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.21.10.00 - Usługi księgowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 338526.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vattax Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Godebskiego 22d, 05-090 Raszyn
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Raszyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 455715
Oferta z najniższą ceną/kosztem 455715
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 455715
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.