To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-27
Ogłoszenie nr 510059800-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.
Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie: Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, umowa o przyznaniu pomocy nr 00002-65160-UM1600001/18
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550051161-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540051039-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drawno z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Drawnie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096700100000,
ul. ul. Kościelna
3,
73-220
Drawno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957 682 031, e-mail
gwisniowski@drawno.pl, faks
957 682 031.
Adres strony internetowej (url): www.drawno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu pn. "Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIOŚ.271.10.2019.MP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamierzenia inwestycyjnego jest: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Drawnie, położonego przy ul. Kościelnej 3 w Drawnie. Budynek Urzędu Miejskiego, dawniej siedziba sądu jest wpisany do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego (po obrysie zewnętrznych ścian obwodowych) pod numerem rejestru A-1612 decyzją nr 1774/2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. Dane obiektu: - powierzchnia zabudowy budynku: 350 m2; - powierzchnia netto (piwnica, parter, I piętro, strych nieużytkowy): 889,54 m2; - powierzchnia komunikacji: 127,44 m2; - kubatura: 4 445 m3; - długość budynku: 22,83 m; - szerokość budynku: 15,09 m; - wysokość: ok. 12,8 - 13,60 m (różnice w poziomie terenu). Komunikacja (korytarze, klatki schodowe) i sala posiedzeń udostępnione są na cele edukacyjne, kulturalne i promocyjne regionu, powierzchnia ich wynosi 32%. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują w szczególności: o remont pomieszczeń i korytarza na parterze i I piętrze; o przebudowa toalet; o przeszklenia antywłamaniowe na parterze budynku; o renowacja drzwi 2 szt. o docieplenie stropu strychowego, ściany piwnicy od strony sąsiadującego budynku oraz ścian szczytowych od wewnątrz budynku; o zmiana lokalizacji serwerowni; o wymiana pieca gazowego; o wymiana instalacji elektrycznej; o wymiana instalacji c.o., wod. kan.; o schowanie kabli internetowych w bruzdy w ścianach oraz częściowe uzupełnienie w instalację internetową piętra budynku. 3. Szczegółowy zakres robót określają: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 1), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB (załącznik nr 2) - przedmiar robót (załącznik nr 3).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111300-1, 45452000-0, 45440000-3, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
666839.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane "ARAS" Arkadiusz Głowacki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
820232.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1 pkt2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził 2 postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wskazany przedmiot zamówienia. W pierwszym postępowaniu ogłoszonym w dniu 15.01.2019r.- nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający ogłosił kolejny, drugi przetarg w dniu 19.02.2019r., gdzie również nie wpłynęły żadne oferty, a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z faktem, iż w dwóch postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęły żadne oferty, wyczerpane zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 i uzasadnionym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.