eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie"Przebudowa budynku gospodarczego w Strachocinie 42 na Kancelarie dla dwóch Leśnictw, ZP-2710/1/20"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-06

Ogłoszenie nr 510060197-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój: "Przebudowa budynku gospodarczego w Strachocinie 42 na Kancelarie dla dwóch Leśnictw, ZP-2710/1/20"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502858-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540017838-N-2020, 540026940-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 93102407200000, ul. Strachocin 42, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8 141 441, e-mail krzysztof.krawczyk@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 748 141 451.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa budynku gospodarczego w Strachocinie 42 na Kancelarie dla dwóch Leśnictw, ZP-2710/1/20"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SAZ.270.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 9, dodatkowo dołączono przedmiar robót jako materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy załączniki od nr 10 do SIWZ. Budynek gospodarczy znajduje się na działce: DZ. 458/22 AM-2 , OBRĘB STRACHOCIN , JEDN. EWIDENCYJNA STRONIE ŚLĄSKIE OBSZAR WIEJSKI Opis przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRAC REMONTOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU o rozebranie okładzin ze ścian i sufitów o rozebranie posadzek betonowych w części przyziemia; o skucie zdegradowanych tynków; o demontaż sufitów; o wykonanie wykopów pod nowe warstwy podłogi na gruncie; o zasypanie i wyrównanie poziomów do projektowanego poziomu przyziemia; o demontaż komina ceramicznego; o demontaż stolarki otworowej; o wykonanie nowych otworów okiennych o drzwiowych z nadprożami; o zabezpieczenie konstrukcji drewnianej preparatami ochronnymi; o wymiana belek stropowych; o wykonanie elementów żelbetowych - wieńce; o ocieplenie i izolacja stropu nad przyziemiem; o wymurowanie nowych ścian dzielących pomieszczenia na ławie fundamentowej; o wykonanie ścian działowych; o wykonanie iniekcji w celu oddzielenia poziomego, przeciwwilgociowego; o wybudowanie kominów wentylacyjnych; o wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych; o remont, wymiana i uzupełnienie instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz gazowej; o wykonanie przewodów wentylacyjnych i spalinowych; o wykonanie sufitów podwieszanych; o montaż nowej stolarki otworowej z parapetami; o wykonanie nowych obróbek blacharskich i okapników zewnętrznych; o prace wykończeniowe: o gruntowanie, malowanie; o wykonanie okładzin podłóg i ścian; NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU o niwelacja terenu; o drenaż opaskowy; o wykonanie przyłączy sanitarnych, gazowych, elektrycznych i telekomunikacyjnych; o wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej wraz z ociepleniem fundamentów; o ocieplenie budynku wraz z wyprawą tynkarską; o wykonanie dojścia i podjazdu; o remont i wymiana pokrycia dachowego. Pokrycie z blachodachówki gr. blachy 0,55 mm w kolorze nawiązującym do sąsiednich obiektów nie burzącym ładu przestrzennego;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45113000-2, 45223500-1, 45262300-4, 45262500-6, 45261410-1, 45261900-3, 45422000-1, 45410000-4, 45440000-3, 45450000-6, 45421000-4, 45430000-0, 45111200-0, 45443000-4, 45233260-9, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 413360.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "WASAMA" Roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje i pomiary elektryczne D.K.Z. Sadlińscy Spółka Jawna
Email wykonawcy: wasama@wp.pl
Adres pocztowy: ul Nadbrzeżna 10, 57-540 Lądek Zdrój
Kod pocztowy: 57-540
Miejscowość: Lądek Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 508433.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 508433.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 687602.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.