eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Słupca w 2020 roku Część I Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupca w 2020 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-07

Ogłoszenie nr 510060536-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.

Gmina Słupca: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Słupca w 2020 roku Część I Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupca w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518782-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słupca, Krajowy numer identyfikacyjny 31101942100000, ul. ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 743 676, e-mail sekretariat@gmina.slupca.pl, faks 632 743 676.
Adres strony internetowej (url): www.gminaslupca.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.gminaslupca.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Słupca w 2020 roku Część I Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupca w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupca w 2020 roku. Przedmiotem części I zamówienia jest wykonanie robót obejmujących: - utwardzenie nawierzchni emulsją z grysem 8 dm3 /m2 frakcja 5-8, - maksymalna ilość 2000 m2, - remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych mieszanką mineralno - asfaltową AC 11 S 50/70 gr. 3 - 5 cm - maksymalna ilość 120 Mg. Zakres i technologia robót objętych przedmiotem zamówienia: - nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów, - odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia, - wybranie gruzu i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, - posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową z grysem 8 dm3/m2 frakcji 5-8, - w miejscach, gdzie grubość ubytku w nawierzchni jest większa niż 5 cm należy wbudować rozkruszoną mieszankę bitumiczną, - rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej na gr. 3-5 cm, - mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, - posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, - uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego lub będzie zgłoszone osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Gminy. Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym w ciągu 6 dni od daty zgłoszenia oraz określi przybliżony termin ich wykonania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Słupca w 2020 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Drogowych Ryszard Sobczak
Email wykonawcy: zrdsobczak@o2.pl
Adres pocztowy: Psary Małe, ul. Długa 1A
Kod pocztowy: 62-300
Miejscowość: Września
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118080
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181548
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej w 2020 roku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, opiewa na kwotę 221 400,00 zł brutto, przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w budżecie zabezpieczył bowiem środki w wysokości 174 558,30 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe, na podstawie 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający unieważnił postępowanie w części II.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.