To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-07
Ogłoszenie nr 510060655-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.
Miejskie Przedszkole nr 30 im. Bajkowej Krainy: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami: w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 oraz Miejskim Przedszkolu nr 28 przy ul. Głównej 40 w Rudzie Śląskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521857-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedszkole nr 30 im. Bajkowej Krainy, Krajowy numer identyfikacyjny 27150833000000,
ul. ul. E. Kokota
174,
41-711
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 24 21 353, e-mail
przedszkole30@poczta.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami: w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 oraz Miejskim Przedszkolu nr 28 przy ul. Głównej 40 w Rudzie Śląskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MP30.272.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami: w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 oraz Miejskim Przedszkolu nr 28 przy ul. Głównej 40 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe zostały pogrupowane w następujące pakiety:1. Warzywa i owoc, 2. Różne artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał i tłuszcze, ryba), 3. Mięso, wędliny. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, wg potrzeb Zamawiającego, w godzinach od 6:00 do 7:30, każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, mailem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj: warzyw i owoców, artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin, możliwością weryfikacji w dzień poprzedzający. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej przy ulicy Edmunda Kokota 174 do budynku Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy do godziny 6:00, do budynku Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 do godziny 6:30, do budynku Miejskiego Przedszkola nr 28 przy ul. Głównej 40 do godziny 7:00. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 16.04.2020r.)do 31.08.2020r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03100000-2, 03200000-3, 15100000-9, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: warzywa, owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "METTAXA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33166.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: różne artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał i tłuszcze, ryba) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, została złożona jedna oferta, której wartość jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (zgodnie z informacja zamieszczoną na BIP Zamawiającego w dniu 20.03.2020r.) Zgodnie z brzmieniem art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć jaką zamierzano przeznaczyć na realizacje zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, unieważnia się podmiotowe postępowanie. Podstawa prawna unieważnienia: art 93 ust.1 pkt 4 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: mięso i wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31435.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.