To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-07
Ogłoszenie nr 510060690-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.
Ośrodek Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu: Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513124-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540034457-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 33070800000000,
ul. ul. Łódzka
,
62-800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 7573267 w. 39, e-mail
marzena.k@osir.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.osir.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OSRiR-DKP.221.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych. 2. Szczegółowy opis zadań objętych przedmiotem zamówienia, sprzętu niezbędnego do ich wykonania, oraz parametrów jakie posiadać mają dostarczone przez Wykonawcę materiały: I. Płyta główna boiska Stadionu Miejskiego w Kaliszu ul. Łódzka 19-29 o powierzchni 8086 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia o Wertykulacja - 2 zabiegi: marzec/kwiecień 2020 r. i czerwiec 2020 r. wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu oraz zamiatanie usuniętego filcu. Maszyny o szerokości roboczej min 1200 mm. o Piaskowanie - 3 zabiegi : marzec/kwiecień 2020 r. ( z użyciem 25 ton piasku) , czerwiec 2020 r. ( z użyciem 50 ton piasku), wrzesień/październik 2020 r. ( z użyciem 25 ton piasku) w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien być płukany , mieć granulację 0- 2 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką dyskową do rozsiewania na murawach sportowych. o Aeracja otworowa , pionowa , wgłębna - 3 zabiegi: marzec/kwiecień 2020 r. , czerwiec 2020 r., wrzesień/październik 2020r. Zagęszczenie otworów 190-250/m2. Aerację należy wykonać za pomocą maszyn spulchniających wstrzykujących czyste powietrze bezpośrednio do strefy korzeniowej , głębokość aeracji do 12 cm , szerokość pracy aeratora minimum 150 cm o Dosiew trawy - 2 zabiegi : marzec/kwiecień 2020 r. i czerwiec 2020 r., wykonany specjalistycznym siewnikiem szczelinowym przeznaczonym do dosiewu traw. Odstęp między dyskami 3,5-4 cm. Głębokość siewu: 5-15 mm. Ilość nasion 200 kg jednorazowo. o Zwalczanie chwastów: 2 zabiegi w terminach podanych przez Zamawiającego, zapewniające chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach. W cenę zabiegów należy wliczyć koszt środków potrzebnych do wykonania oprysku. II. Boiska treningowe w Kaliszu ul. Łódzka 19-29 i Wał Matejki 2-4, zabiegi na 3 boiskach o łącznej powierzchni ok. 21.556 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia: o Wertykulacja - 2 zabiegi : marzec/kwiecień 2020 r. oraz czerwiec 2020 r. wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5cm w celu redukcji filcu oraz zamiatanie usuniętego filcu. Maszyny o szerokości roboczej min. 1200 mm. o Piaskowanie - 2 zabiegi: marzec/kwiecień 2020 r. (z użyciem 3 x 25 ton piasku) , czerwiec 2020 r. (z użyciem 3 x 50 ton piasku) w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien być płukany , mieć granulację 0- 2 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką dyskową do rozsiewania na murawach sportowych. o Aeracja - 2 zabiegi: marzec/kwiecień 2020r. - aeracja otworowa pełnymi bolcami o grubości 12mm i głębokości 18-20 cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2, czerwiec 2020 r. : aeracja otworowa pełnymi bolcami o grubości 12mm i głębokości 18-20 cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2, o Dosiew trawy - 2 zabiegi : marzec/kwiecień 2020 r. ( z użyciem 3 x 100 kg nasion traw) i czerwiec 2020r. (z użyciem 3 x 100 kg nasion traw) wykonany specjalistycznym siewnikiem szczelinowym przeznaczonym do dosiewu traw. Odstęp między dyskami 3,5-4 cm. Głębokość siewu: 5-15 mm. o Zwalczanie chwastów: 2 zabiegi w terminach podanych przez Zamawiającego, zapewniające chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach. W cenę zabiegów należy wliczyć koszt środków potrzebnych do wykonania oprysku. III. Boiska z nawierzchnią syntetyczną w Kaliszu ul. Tuwima 2 oraz ul. Graniczna 56-58 o łącznej powierzchni 10.904 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania zamówienia Wykonanie 1 zabiegu na dwóch boiskach z nawierzchnią syntetyczną o powierzchni 10.904 m2 ( 9.044 m2 i 1860 m2) polegającego na: o Rozluźnienie granulatu zgrzebłem metalowym o Uzupełnienie granulatu EPDM o gramaturze 0,5-2,5 z recyklingu w kolorze czarnym w ilości 23 tony (20 ton na boisku o powierzchni 7500 m2 i 3 tony na boisku o powierzchni 1800 m2) profesjonalną piaskarką do rozsiewania na murawach sportowych. o Rozczesanie granulatu specjalistyczną szczotką oscylacyjną IV. Nasiona traw - gazonowa mieszanka przeznaczona do wykorzystania na boiskach piłkarskich o składzie: 100% życica trwała, min. 3 odmiany, ilość 1090 kg ( z tego 1000 kg Wykonawca wykorzysta w trakcie wykonywania zabiegów, natomiast 90 kg dostarczy Zamawiającemu dodatkowo). V. Nawozy Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 24-5-5+2MgO) - ilość 1000kg. Wieloskładnikowy nawóz mineralny o spowolnionym działaniu azot (w formie azotanowej, amonowej, isodurowej), fosfor, potas oraz magnez i mikroelementy (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 16-7-15 + 2MgO) - ilość 900 kg Nawóz mineralny w granulacie zawierający żelazo (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych NPK 6-0-12+6MgO + 8 Fe) - ilość 300 kg Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 12-8-16 + 3MgO ) - ilość 800kg Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 18-8-16 + 2MgO) - ilość 3000 kg Wieloskładnikowy , bezchlorkowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 3-8-20 + 2MgO + 30 SO3 + 3CaO) - ilość 900 kg Mineralny nawóz potasowy z magnezem i siarką (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 0-0-27 + 11MgO + 17 S) - ilość 300 kg 3. Wykonawca rozpocznie realizację poszczególnych etapów zamówienia w ciągu 7 dni od pisemnego zlecenia wykonania prac i zakończy nie później niż w ciągu 7 dni od rozpoczęcia prac. 4. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów na których przeprowadzane będą usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 24440000-0
Dodatkowe kody CPV: 03111000-2, 14211000-3, 19510000-4, 77320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164960
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROL INVEST Małgorzata Turostowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185776.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" w podziale na 19 części
- Zakup stanowiska hydrauliki siłowej oraz pneumatycznych układów hamulcowych zespołu ciągnik-naczepa na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Dostawa nawozów mineralnych do SDOO w Ciciborze Dużym oraz do Zakładów: ZDOO w Bezku (gm. Siedliszcze), ZDOO w Czesławicach (gm. Nałęczów) i ZDOO w Uhninie (gm. Dębowa Kłoda).
- ZGN.26-24/20 Utrzymanie czystości na Hali Widowiskowo Sportowej w 2025
- Dostawa nawozów - część III
- Dostawa nawozu mineralnego dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Wielichowo
- Dostawa soli i piasku do zimowego utrzymania dróg
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.