To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-28
Ogłoszenie nr 510061025-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.
Zespół Szkół w Przebrodzie: Dostawa oleju opałowego i oleju napędowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie w 2019r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518821-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Przebrodzie, Krajowy numer identyfikacyjny 79106715800000,
ul. Przebród
15,
16-402
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 638 084, e-mail
zsprzebrod@wp.pl, faks
875 638 084.
Adres strony internetowej (url): WWW.zsprzebrod.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego i oleju napędowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie w 2019r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2019 roku oleju opałowego w ilości 25.000 litrów do Szkoły Podstawowej w Przebrodzie - tankowanie w okresie grzewczym raz na 2-3 tygodnie a w okresie letnim raz na 1-1,5 miesiąca oraz dostawa oleju napędowego w ilości 8.000 litrów z tankowaniem w Suwałkach. 2) Dostawy wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać w terminie - od dnia 15 marca 2019r do dnia 31 marca 2020r. 3) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 4) Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część 1 - dostawa oleju opałowego w ilości 25.000 litrów oraz część 2 - dostawa oleju napędowego w ilości 8.000 litrów. Ofertę można złożyć na dowolną ilość części. 5) Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych. 6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.50.00 - Oleje opałowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie w 2019r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98211.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 1) Auto - Myjnia Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DostawDostawa oleju napędowego do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie w 2019r. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione w części 2 - brak ofert - art. 93 ust. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.