To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-29
Ogłoszenie nr 510061424-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520918-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000,
ul. ul. Lubelska
60,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
082 5721635, 5721151, e-mail
rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, faks
825 721 793.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R7.ST.372.3.2019.kd
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: o Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie, tj. oczyszczanie jezdni, parkingów, zatok autobusowych, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa drogowego i opróżnianie koszy ze śmieci: A. - zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812, B. - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816. 2. Zakres usług obejmuje: A. Zadanie Nr 1 I. Usługi do wykonania 1) Oczyszczenie (sprzątanie) jezdni (rondo) im. Władysława Kuraszkiewicza, w tym po zakończeniu sezonu zimowego - 2 116 m2 2) Oczyszczenie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku od km 74+780 do km 82+195, w tym po zakończeniu sezonu zimowego - 26 300 m2 3) Koszenie traw i chwastów z ich usunięciem oraz zebranie i usunięcie śmieci - 46 592 m2 4) Koszenie traw i chwastów bez ich usunięcia z zebraniem i usunięciem śmieci - 38 150 m2 5) Sprzątanie pasa drogowego na odcinku od km 74+132 do km 82+195 - 118 603 m2 6) Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i utrzymaniem koszy w czystości - 9 szt. B. Zadanie Nr 2 I. Usługi do wykonania 1) Oczyszczenie (sprzątanie) jezdni, parkingów i zatok autobusowych odcinek Suszno - Orchówek od km 60+132 do km 62 +440, w tym po zakończeniu sezonu zimowego - 3 495,0 m2 2) Oczyszczanie (sprzątanie ) pasów zieleni po zakończeniu sezonu zimowego - 17 182,60 m2 3) Oczyszczenie (sprzątanie) chodników i ścieżki rowerowej, w tym po zakończeniu sezonu zimowego - 12 960,0 m2 4) Koszenie traw i chwastów z ich usunięciem oraz zebranie i usunięcie śmieci - 17 182,60 m2 5) Koszenie traw i chwastów bez ich usunięcia z zebraniem i usunięciem śmieci - 12 630,0 m2 6) Oczyszczenie (sprzątanie) pasów zieleni poprzez grabienie liści wraz z ich usunięciem - 7 755,0 m2 7) Sprzątanie pasa drogowego na odcinku Suszno - Orchówek od km 59+200 do km 63+230 - 42 443,0 m2 8) Opróżnianie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków i utrzymaniem koszy w czystości - 34 szt. 3. Krotność wykonywania usług - zadanie Nr 1: I. max 3-krotne oczyszczenie (sprzątanie) jezdni, w tym 1-krotne po okresie zimowym, II. max 3-krotne oczyszczenie (sprzątanie) chodników i ścieżek rowerowych, w tym 1-krotne po okresie zimowym, III. max 4-krotne koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem, IV. max 4-krotne koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia, V. max 47-krotne sprzątanie tj. zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych, VI. max 96-krotne opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków, 4. Krotność wykonywania usług - zadanie Nr 2: I. max 4-krotne oczyszczenie (sprzątanie) jezdni, w tym 1-krotne po okresie zimowym, II. max 4-krotne oczyszczenie (sprzątanie) chodników i ścieżek rowerowych, w tym 1-krotne po okresie zimowym, III. max 5-krotne koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem, IV. max 5-krotne koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia, V. max 47-krotne sprzątanie tj. zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych, z 1-krotnym oczyszczeniem pasów zieleni poprzez wygrabienie i zebranie nieczystości oraz resztek roślinnych po okresie zimowym, VI. max 96-krotne opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków. 5. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadań 1 - 2 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki bezpyłowe, zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości; 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo autobusowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem; 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu; 4) zbieranie nieczystości stałych z terenu pasów drogowych; 5) zgrabienie i uprzątnięcie w okresie jesienno - zimowym liści zalegających w pasie drogowym (zadanie nr 2); 6) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca; 7) Wykonawca zobowiązany wraz z fakturą za wykonanie usługi przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów; 8) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z przestrzeganiem przepisów BHP oraz przepisów o ruchu drogowym, (na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie), wyposażenia sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 6. Wykaz powierzchni na poszczególnych zadaniach przedstawiają załączniki nr 1 i 2 do "Warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac". 7. Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia zakresu zamówienia poprzez czasowe wyłączenie poszczególnych odcinków z wykonywania usług oraz zmniejszenie krotności ich wykonywania obu zadaniach. 8. Zgodnie z art. 36aa ust.2 ustawy Pzp Wykonawcy mogą składać oferty w od niesieniu do jednej lub obu części zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 1) Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie. 2) Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania usługi i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców (załącznik G). 11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 12. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzach cenowych w PLN. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXII.4 SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w "Warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac", pod warunkiem, że jego parametry będą nie gorsze niż określone w/w warunkach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90513200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie, tj. oczyszczanie jezdni, parkingów, zatok autobusowych, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa drogowego i opróżnianie koszy ze śmieci - zadanie nr 1 droga wojewódzka nr 812 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84677.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84562.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie, tj. oczyszczanie jezdni, parkingów, zatok autobusowych, chodników i ścieżek rowerowych, koszenie trawników oraz sprzątanie pasa drogowego i opróżnianie koszy ze śmieci - zadanie nr 2 droga wojewódzka nr 816 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82561.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spólka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82126.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego oraz Oddziału Geriatrii w SPZOZ we Włodawie
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynującego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność MPGK Spółki z o.o. we Włodawie w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.