To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-09
Ogłoszenie nr 510062306-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ: Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522445-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000,
ul. ul. Fredry
9,
35-005
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 509 047, e-mail
przetargi@zoz2.pl, faks
178 538 394.
Adres strony internetowej (url): www.zoz2.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 - Pakiet Nr 1, Załącznik Nr 2 - Pakiet Nr 2, Załącznik Nr 3 - Pakiet Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 - Pakiet Nr 4 do SIWZ pn. "Formularz asortymentowo-cenowy". 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3 i w Załączniku Nr 4 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3 oraz w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamówienie zostało podzielone na cztery pakiety - Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3 i Załącznik Nr 4, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. e. Pakiet Nr 1 Artykuły ogólnospożywcze - CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze f. Pakiet Nr 2 Warzywa, jarzyny i owoce - CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty g. Pakiet Nr 3 Mięso i wędliny - CPV 15110000-2 Mięso, 15131130-5 Wędliny h. Pakiet Nr 4 Nabiał - CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie 4. Oferent dostarcza artykuły spożywcze i mięsne do Magazynu Zakładu Opieki Długoterminowej w Błażowej ul. Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa, na własny koszt i ryzyko. Wraz z towarem dostawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę. Brak faktury spowoduje zwrot towaru. 5. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie telefonicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość o częstotliwościach określonych w poszczególnych pakietach. Towar świeży z długim terminem ważności. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych artykułów w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 7. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 8. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie, jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej przy spełnieniu przez Wykonawcę niżej wymienionego warunku. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie: nazwy własnej, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku ww. wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem, że oferowany asortyment posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak asortyment opisany za ich pomocą przez Zamawiającego. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 10 W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15300000-1, 15110000-2, 15131130-5, 15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Artykuły ogólnospożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do Zamawiającego do godz. 08:00 w dniu 19 marca 2020 r. (termin składania ofert) wpłynęły ww. oferta na Dostawę artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - PAKIET NR 1 Artykuły ogólnospożywcze. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, o czym zawiadomił Wykonawcę w dniu 24 marca 2020 r. Zamawiający przesłał wybranemu Wykonawcy umowę celem podpisania. W dniu 31 marca 2020 r. Zamawiający otrzymał od firmy Almax-Dystrybucja Sp. z o.o. wiadomość drogą elektroniczną informującą o odstąpieniu od podpisania umowy. Tym samym, w sytuacji gdy Wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a brak jest innych ofert w niniejszym Pakiecie, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Warzywa, jarzyny i owoce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do Zamawiającego do godz. 08:00 w dniu 19 marca 2020 r. (termin składania ofert) nie złożono żadnej oferty we wskazanym postępowaniu. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Mięso i wędliny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do Zamawiającego do godz. 08:00 w dniu 19 marca 2020 r. (termin składania ofert) wpłynęły ww. oferty na Dostawę artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - PAKIET NR 3 Mięso i wędliny. Ceny Ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 110 230,85 zł brutto. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Nabiał |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140322.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146900.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.