To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-02
Ogłoszenie nr 510063320-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów: Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510470-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540030121-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów, Krajowy numer identyfikacyjny 29002006400000,
ul. Wola Łagowska
118,
26-025
Łagów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 30 740 23, e-mail
nadlesnictwo.lagow@radom.lasy.gov.pl, faks
041 30 74 760.
Adres strony internetowej (url): http://www.lagow.radom.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.270.81.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Przebudowa budynku gospodarczego na osadzie Leśnictwa Nieskurzów". Obiekt pełnić będzie funkcję gospodarczą. Przedmiotowy budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem dwuspadowym. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się zabudowa mieszkaniowa. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku gospodarczego. Przebudowa obejmować będzie - wykonanie fundamentu pod nową ścianę nośną, wykonanie nowej ściany nośnej wewnątrz budynku, wykonanie stropu nad częścią budynku, wykonanie nadproży nad nowymi otworami w ścianach nośnych, ponadto planuje się roboty remontowe związane z: wymianą pokrycia, remontem posadzki, wymianą instalacji elektrycznej, wymianą stolarki, tynkowaniem, malowaniem pomieszczeń, wykonaniem elewacji. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia użytkowa: 84,00 m² Powierzchnia zabudowy: 96,48 m2 Kubatura: 434,16 m3 Wysokość w kalenicy: 5,81 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Szerokość elewacji frontowej: 14,70 m Na parterze budynku znajdują się następujące pomieszczenia: pomieszczenie gospodarcze, garaż, skład opału. Podstawowa funkcja pomieszczeń to pomieszczenia gospodarcze. Szczegółowe zestawienie pomieszczeń i ich powierzchni: Pomieszczenie gospodarcze - magazyn narzędzi - 39,10 m² Garaż - 23,70 m² Drewutnia - 21,20 m² Razem 84,00 m² Zakres zamówienia obejmuje przebudowę budynku gospodarczego a kolejność realizacji poszczególnych robót wygląda następująco: o Roboty rozbiórkowe o Roboty fundamentowe o Roboty izolacyjne o Wykonanie stropu o Wykonanie pokrycia dachowego o Roboty instalacyjne o Roboty wykończeniowe wewnątrz o Roboty posadzkowe o Montaż stolarki o Roboty elewacyjne. 3.6. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki (dokumentacja projektowa): - Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy) - Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar Robót Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż przedmiot niniejszego zamówienia. Całość projektu podzielono na dwa etapy: pierwszy obejmuje przebudowę samego budynku gospodarczego w kolejnym etapie Zamawiający zleci pozostały zakres przedstawiony w dokumentacji projektowej tj. budowę altany śmietnikowej oraz zagospodarowanie przyległego terenu. 3.10. Podczas realizacji przedmiotu umowy strony dopuszczają możliwość dokonania 1 odbioru częściowego, którego konsekwencją będzie 1 płatność częściowa. Strony ustalają że odbiór częściowy możliwy będzie po wykonaniu przez Wykonawcę robót na wartość co najmniej 50% wartości przedmiotu Umowy, nie później niż do 31.07.2019 roku. Szczegółowy zakres robót objętych odbiorem częściowym oraz jego konkretny termin wynikać będzie z harmonogramu rzeczowo-finansowego o którym mowa w §5 projektu umowy. 3.21. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga aby osobami, o których mowa w pkt 3.21 byli wszyscy pracownicy fizyczni bezpośrednio związani z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45450000-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45421000-4, 45262321-7, 45324000-4, 45223220-4, 45320000-6, 45261100-5, 45260000-7, 45421130-4, 45421131-1, 45410000-4, 45321000-3, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106996.21
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Łukasz Pióro
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131605.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.