eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-ZdrójNowy produkt turystyczny-odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11-kontynuacja budowy trasy na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, realizowany w ramach Programu Wspólpracy Trnasgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-10

Ogłoszenie nr 510063394-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój: Nowy produkt turystyczny-odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11-kontynuacja budowy trasy na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, realizowany w ramach Programu Wspólpracy Trnasgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach Programu Wspólpracy Trnasgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513035-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540038953-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 49189308400000, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 4464043, e-mail gmina@piwniczna.pl, epolakiewicz@piwniczna.pl, faks 184464186.
Adres strony internetowej (url): www.piwniczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nowy produkt turystyczny-odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11-kontynuacja budowy trasy na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, realizowany w ramach Programu Wspólpracy Trnasgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.29.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Nowy produkt turystyczny-odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11-kontynuacja budowy trasy na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, realizowany w ramach Programu Wspólpracy Trnasgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 2.1. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Nowy produkt turystyczny-odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11-kontynuacja budowy trasy na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2.1.1.Zakres robót obejmuje: - remont drogi rowerowej w ramach modernizacji mającej na celu włączenia ruchu rowerowego w związku z powstaniem trasy rowerowej EuroVelo11 w km 40+677.00 do 42+525.00 na dz. o nr ewid.681, 680, 674/2, 1211, 40/1, 266/3, 724, 723, 722, 716, 715, 713, 712, 711, 710, 709, 708/2, 707, 706, 699, 698, 696, 695, 694/1, 1212/1, 1212/2, 714/3, 671, 670, 693/1, 692/2, 688/7, obręb 0001,jednostka ewidencyjna 121013_4 (Piwniczna-Zdrój, miasto) dz. o nr ewid. 266, 451, 450, 449, 448, 447, 446, 442, 320, 321, 305/4, 304/1, 303, 302/1, 302/2, 301, 300 obręb 0001, jednostka ewidencyjna 121013_5(Piwniczna-Zdrój,wieś) - rozbudowa drogi gminnej 293579K na długości 110,43 m w miejscowości Piwniczna-Zdrój zgodnie z dokumentacją Remont i rozbudowa ma na celu dostosowanie parametrów dróg do wymogów trasy rowerowej EuroVelo 11. 2.1.3 Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji. 2.1.3 Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi/ Przewodniczących Osiedli wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem. Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu 2.2. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 2.2.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych w dokumentacji należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego . 2.3.. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 2.4. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 2.5. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.6. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki na powierzchni utwardzonej, nie projektuje się żadnych stopni, uskoków. 2.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz. U z 2019 r., poz. 1040 poż. zm). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji 2.8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy z podaniem konkretnej daty rozpoczęcia i zakończenia każdego etapu robót 2.9. kod CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45233140-2 Roboty drogowe 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233250-6Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45233220-7, 45222000-9, 45233120-6, 45233250-6, 45232400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nowy produkt turystyczny-odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11-kontynuacja budowy trasy na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, realizowany w ramach Programu Wspólpracy Trnasgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 887896.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.B.U Zibud sp.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kamienica 1000
Kod pocztowy: 34-608
Miejscowość: Kamienica
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 976338.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 976338.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1278120.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.