Ogłoszenie z dnia 2020-04-14
Ogłoszenie nr 510064079-N-2020 z dnia 14-04-2020 r.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku: Usługa kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 29346200000000,
ul. ul. Srebrniki
17,
80-282
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 52 47 500, e-mail
dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl, faks
585 247 520.
Adres strony internetowej (url): www.wsp-bilikiewicz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Adm 1B/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowanie bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi. 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 2a do projektu umowy na usługę sprzątania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki (art. 67 ust. 1 pkt ppkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.- dalej: "ustawa PZP"). ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości 127 217,48 euro
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
543129.58
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Climbex SA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
727212.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający unieważnił postępowanie Adm 1/2020 na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynków obejmująca sprzątanie obiektów Szpitala, dezynfekcję, transport wewnętrzny, gospodarowania bielizną wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) ponieważ cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższała kwotę , którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 3 514 506,85 zł.
Wobec powyższych okoliczności Zamawiający postanowił zawrzeć umowę w trybie zamówienia z wolnej ręki z dotychczasowym Wykonawcą Firmą: Climbex SA z siedzibą ul. Dobrzeńska 64, 45-920 Opole.
Podstawą prawną zawarcia umowy w trybie z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1, pkt 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, który brzmi: "ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia".
Zamawiający jako Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej nie może zachować innych terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, ponieważ usługa będąca przedmiotem zamówienia musi być świadczona w systemie ciągłym, natomiast procedura przetargowa dla postępowań powyżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tzw. "postępowania unijnego" wymaga 35-dniowego terminu składania ofert, licząc od chwili przekazania do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zamawiający niezwłocznie dokona powtórzenia procedury przetargowej dokonując zmiany wartości szacunkowej zamówienia poprzez uwzględnienie dodatkowych etatów w celu obsady podczas planowanych i nieplanowanych nieobecności, zwiększając wartość zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- ZP-2200-9/25 Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w Oddziałach oraz innych jednostkach organizacyjnych SSM sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Utrzymanie czystości na Stadionie Opolskim w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.