eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO ORAZ KOORDYNACJA PROWADZONYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NAD REALIZACJĄ ZADANIAROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510064459-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO ORAZ KOORDYNACJA PROWADZONYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NAD REALIZACJĄ ZADANIA: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Tworzenie bazy pod Centrum Zdrowia Psychicznego - modernizacja budynku nr 5" współfinansowanego z EFRR w ramach: Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną RPO WK-P na lata 2014-2020. "Poprawa efektywności energetycznej obiektu użyteczności publicznej poprzez termomodernizację budynków ochrony zdrowia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr Józefa Bednarza w Świeciu - etap II" współfinansowanego z EFRR w ramach: Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie w regionie Działania 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym RPO WK-P na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511001-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026628-N-2020, 540027810-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, Krajowy numer identyfikacyjny 29152300000000, ul. ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 33 08 305, e-mail sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks 52 33 24 541.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO ORAZ KOORDYNACJA PROWADZONYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NAD REALIZACJĄ ZADANIA: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

V.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja prowadzonych robót budowlanych nad realizacją zadania: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.Zleceniobiorca będzie pełnić nadzór inwestorski oraz koordynował będzie prowadzone roboty budowlane z dołożeniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami działania inspektora nadzoru inwestorskiego określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 tj. ze zm), w szczególności:pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 tj. ze zm),protokolarny odbiór dokumentacji od Zamawiającego,reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie sparw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji,wspieranie Zamawiającego we wszytskich czynnościach technicznych, admnistacyjnych i finansowaych związanych z realizacją inwestycji,współpraca z nadzorem autorskim,organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem Zamawijącego, wykonawcy robót budowlnych, a także w zależności od potrzeb - projektanta,zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie relalizacji inwestycji,rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, materiałów i ich zgodności z obowązuwjącymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zmiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie rzeczowym i finansowym,sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do zamwiającego o ich akceptację,organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego oraz ostatecznego oraz przygotowanie protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym,zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji,sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym:reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektemi pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane, nie rzadziej niz dwa razy w tygodniu. Wszystkie pobyty na budowie musza być udokumentowane wpisem do dziennika budowy,sprawdzenia jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych, atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytku,sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych,kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania,kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia obecności poprzez dokonanie stosowanego zapisu,potwierdzenie faktyczne wykonywnych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju matriałów w stosunku do oferty wykonawcy),rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstaiwcielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót budowlanych, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projketu budowlanego,branie udziału w komisjach "technicznych" powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przez ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumnatów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zmiany "wadliwego" materiału z równoczestnym powiadomieniem Inwestora o zaistaniałym fakcie,wykonawca jako inspektor nadzoru inwestycyjnego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 tj. ze zm) z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania dacyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający.Wykonanie całego zakresu robót budowlanych - termomodernizacyjnych, odbędzie się w budynkach przeznaczonych na stały pobyt chorych - budynek na czas wykonania robót budowlanych będzie wyłączony z użytkowania. Modernizowany budynek jest usytuowany w strefie ochrony konserwatorskiej "B" obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej .Okres pełnienia koordynacji i nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy, do 30 dni od dnia zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawcę robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim. Planowany szacunkowy okres realizacji robót budowlanych - 10 miesięcy, licząc od dnia 13.01.2020 r. Zamawiający przewiduje realizację wszystkich robót objętych nadzorem, którego dotyczy postępowanie do dnia 31 grudnia 2020r.Wykonawca zobowiązany będzie do rozliczania się z Zamawiającym zgodnie ze źródłami finansowania - roboty modernizacyjne oraz termomodernizacyjne. Zamawiający wymaga osobnego fakturowania za usługi nadzoru nad pracami termomodernizacyjnymi i modernizacyjnymi wskazanymi w harmonogramie robót.Rozliczenie za wykonane usługi będzie się odbywało w okresach dwumiesięcznych, na podstawie wystawionych faktur. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionych faktur VAT.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71530000-2, 71540000-5, 71541000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Inwestycji SUN PROJECT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marco Polo 10
Kod pocztowy: 86-032
Miejscowość: Niemcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.