To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-15
Ogłoszenie nr 510064459-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO ORAZ KOORDYNACJA PROWADZONYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NAD REALIZACJĄ ZADANIA:
ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Tworzenie bazy pod Centrum Zdrowia Psychicznego - modernizacja budynku nr 5" współfinansowanego z EFRR w ramach: Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną RPO WK-P na lata 2014-2020. "Poprawa efektywności energetycznej obiektu użyteczności publicznej poprzez termomodernizację budynków ochrony zdrowia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr Józefa Bednarza w Świeciu - etap II" współfinansowanego z EFRR w ramach: Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie w regionie Działania 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym RPO WK-P na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511001-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540026628-N-2020, 540027810-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, Krajowy numer identyfikacyjny 29152300000000,
ul. ul. Sądowa
18,
86-100
Świecie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 33 08 305, e-mail
sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks
52 33 24 541.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO ORAZ KOORDYNACJA PROWADZONYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NAD REALIZACJĄ ZADANIA: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):V.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja prowadzonych robót budowlanych nad realizacją zadania: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA i REMONT BUDYNKU NR 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.Zleceniobiorca będzie pełnić nadzór inwestorski oraz koordynował będzie prowadzone roboty budowlane z dołożeniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami działania inspektora nadzoru inwestorskiego określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 tj. ze zm), w szczególności:pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 tj. ze zm),protokolarny odbiór dokumentacji od Zamawiającego,reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie sparw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji,wspieranie Zamawiającego we wszytskich czynnościach technicznych, admnistacyjnych i finansowaych związanych z realizacją inwestycji,współpraca z nadzorem autorskim,organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem Zamawijącego, wykonawcy robót budowlnych, a także w zależności od potrzeb - projektanta,zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót,rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie relalizacji inwestycji,rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, materiałów i ich zgodności z obowązuwjącymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną,szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zmiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie rzeczowym i finansowym,sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do zamwiającego o ich akceptację,organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego oraz ostatecznego oraz przygotowanie protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym,zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji,sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym:reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektemi pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane, nie rzadziej niz dwa razy w tygodniu. Wszystkie pobyty na budowie musza być udokumentowane wpisem do dziennika budowy,sprawdzenia jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych, atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytku,sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych,kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania,kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia obecności poprzez dokonanie stosowanego zapisu,potwierdzenie faktyczne wykonywnych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju matriałów w stosunku do oferty wykonawcy),rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstaiwcielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót budowlanych, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projketu budowlanego,branie udziału w komisjach "technicznych" powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przez ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumnatów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zmiany "wadliwego" materiału z równoczestnym powiadomieniem Inwestora o zaistaniałym fakcie,wykonawca jako inspektor nadzoru inwestycyjnego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 tj. ze zm) z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania dacyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający.Wykonanie całego zakresu robót budowlanych - termomodernizacyjnych, odbędzie się w budynkach przeznaczonych na stały pobyt chorych - budynek na czas wykonania robót budowlanych będzie wyłączony z użytkowania. Modernizowany budynek jest usytuowany w strefie ochrony konserwatorskiej "B" obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej .Okres pełnienia koordynacji i nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy, do 30 dni od dnia zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawcę robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim. Planowany szacunkowy okres realizacji robót budowlanych - 10 miesięcy, licząc od dnia 13.01.2020 r. Zamawiający przewiduje realizację wszystkich robót objętych nadzorem, którego dotyczy postępowanie do dnia 31 grudnia 2020r.Wykonawca zobowiązany będzie do rozliczania się z Zamawiającym zgodnie ze źródłami finansowania - roboty modernizacyjne oraz termomodernizacyjne. Zamawiający wymaga osobnego fakturowania za usługi nadzoru nad pracami termomodernizacyjnymi i modernizacyjnymi wskazanymi w harmonogramie robót.Rozliczenie za wykonane usługi będzie się odbywało w okresach dwumiesięcznych, na podstawie wystawionych faktur. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionych faktur VAT.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71530000-2, 71540000-5, 71541000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85000.00
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Inwestycji SUN PROJECT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Awaryjna naprawa przełomów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD Świecie w 2025 roku
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach inwestycji pn: Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z ...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.