To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-03
Ogłoszenie nr 510065010-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.
Nadleśnictwo Dobieszyn: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518222-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Dobieszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 67008077300000,
ul. Dobieszynek
7,
26-804
Stromiec, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
048 6195139, 6195379, e-mail
nadlesnictwo.dobieszyn@radom.lasy.gov.pl, faks
048 6195139, 6195379.
Adres strony internetowej (url): http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego w roku 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dobieszyn w 2019 roku. Realizacja przedmiotu zamówienia w czasie określonym umową będzie następowała sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilości poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu oferty są wielkościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. ymi i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV: 18200000-1, 18300000-2, 18400000-3, 18800000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164501.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OBSŁUGI LEŚNICTWA, H. Skroodzka-Bałata, P. Bałata
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185682.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STROMIEC
więcej: przetargi STROMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Kołaczyce w 2025 roku
- Dostawa elementów munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o.
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 7 -odzież i obuwie robocze"
- Dostawa odzieży roboczej, materiałów bhp oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Pronatura Sp. z o.o.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2025 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.