eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieModernizacja budynku nr 19 (oddział X - VII) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w WOJEWÓDZKIM SZPITALU DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. DR JÓZEFA BEDNARZA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065155-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: Modernizacja budynku nr 19 (oddział X - VII) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w WOJEWÓDZKIM SZPITALU DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. DR JÓZEFA BEDNARZA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513640-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, Krajowy numer identyfikacyjny 29152300000000, ul. ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 33 08 305, e-mail sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks 52 33 24 541.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku nr 19 (oddział X - VII) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w WOJEWÓDZKIM SZPITALU DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. DR JÓZEFA BEDNARZA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

V.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych modernizacja budynku nr 19 (Oddział X - VII) polegająca na dostosowaniu obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza. Wykonanie oddymiania klatek schodowych w budynku 19 ma na celu dostosowanie go do obowiązujących przepisów p.poż, w oparciu o postanowienie PSP nr WZ.5595.147.1.20149 wydane dnia 20.05.2019 przez Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy oraz aneks do ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku nr 19 Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu, ul. Sądowa 18, wydany w lutym 2019r., sporządzony przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych inż. Adama Biernackiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym dokumentacji - załącznik nr 4-6 do SIWZ .Wykonanie całego zakresu robót związanych z realizacją zadania, odbędzie się w budynkach przeznaczonych na stały pobyt chorych, przy funkcjonujących oddziałach. Modernizowany budynek jest usytuowany w strefie konserwatorskiej "B" obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej.Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wersję szczegółową kosztorysu ofertowego, który służył wykonawcy do wyliczenia ceny oferty.W celu zapewnienia rzetelności wykonywanych robót budowlanych, zamawiający wymaga stałej - codziennej obecności kierownika budowy na terenie budowy.Użyte materiały budowlane, oraz elementy prefabrykowane winny posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom .Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację wszystkich dostarczanych materiałów, poprzez pisemne uzgodnienie z zamawiającym kolorów i jakości dostarczanych materiałów. W przypadku stwierdzenia braku akceptacji ze strony zamawiającego dostarczanych lub zaproponowanych materiałów, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność wykonawcy.Roboty budowlane wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP i PPOŻ.Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy planowany harmonogram prac .Zamawiający nie przewiduje rozliczania robót dodatkowych.Zamawiający zleca dokonanie wizji lokalnej budynku przed złożeniem oferty oraz zapoznanie się z dokumentacją budowlaną, będącą załącznikiem do niniejszego postępowania.Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający w takiej sytuacji nie zwróci kosztów przygotowania oferty wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu.Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym wykonawcą na czas wykonania robót budowlanych wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym, jednak nie dłuższy niż 105 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Za zaoferowanie krótszego wykonania przedmiotu umowy zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ .Na wykonany przedmiot umowy wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za zaoferowanie dłuższego czasu gwarancji zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. pkt 13. SIWZ. Więcej informacji znajduje się z w załączniku nr 3 do SIWZ (wzór umowy) .Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót, zgodnie z harmonogramem robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT waz z protokołem odbioru końcowego za wykonane roboty. Jeżeli do wykonanych robót i zamontowanych urządzeń wymagane są instrukcje obsługi i eksploatacji, Wykonawca dostarczy je (w języku polskim) najpóźniej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. W razie nie dostarczenia ich w tym terminie Zamawiający ma prawo wstrzymać odbiór i płatność faktury końcowej .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45262700-8, 45400000-1, 45262500-6, 45421141-4, 45421000-4, 45450000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 31625000-3, 31625200-5, 44221220-3, 44482000-2, 45310000-3, 45343000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 547576.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VENED JAN POWIERSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 1
Kod pocztowy: 86-140
Miejscowość: Gródek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358707.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358707.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 509235.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.