eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065234-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516343-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540036101-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 87152821200000, ul. ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 45 04 210, e-mail mzk@mzk.grudziadz.pl, faks 56 46 59 287.
Adres strony internetowej (url): www.mzk.grudziadz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/MZK/2020/01-2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na: 1. oddaniu w eksploatację pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w kolorze: 1.1. SZARYM - do gromadzenia niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 o pojemności 1100 litrów w ilości 2 sztuk i odbiorze z częstotliwością raz na tydzień; 1.2. ZIELONYM - do gromadzenia, w sposób selektywny, odpadów komunalnych o kodzie 20 01 02 tj. szkła o pojemności 120 litrów w ilości 2 sztuk i odbiorze z częstotliwością raz w miesiącu; 1.3. ŻÓŁTYM - do gromadzenia, w sposób selektywny, odpadów komunalnych o kodzie 20 01 39 tj. tworzywa sztucznego o pojemności 1100 litrów w ilości 2 sztuk i odbiorze z częstotliwością raz w miesiącu; 1.4. NIEBIESKIM - do gromadzenia, w sposób selektywny, odpadów komunalnych o kodzie 20 01 01 tj. odpadów papierowych o pojemności 1100 litrów w ilości 2 sztuk i odbiorze z częstotliwością raz w miesiącu; 1.5. BRĄZOWYM - do gromadzenia, w sposób selektywny, odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 tj. bioodpadów o pojemności 120 litrów w ilości 2 sztuk i odbiorze z częstotliwością raz na dwa tygodnie. W przypadku braku odpadów biodegradowalnych Zamawiający z 3-dniowym wyprzedzeniem, poinformuje Wykonawcę o braku konieczności odbioru odpadów biodegradowalnych - w takim przypadku opłata za opróżnienie tego pojemnika nie będzie naliczana; 2. transporcie zebranych odpadów komunalnych do miejsca ich unieszkodliwiania i odzysku tj.: do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie. 3. Odpady komunalne odbierane będą z nieruchomości Zamawiającego tj. ul. Składowej 21, ul. Dworcowej 47, 86-300 Grudziądz. 4. Za odpady komunalne w rozumieniu SIWZ uważa się odpady powstające w gospodarstwach domowych, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem odpadów powstających w wyniku: 4.1. prowadzenia prac remontowych, budowlanych, produkcyjnych, rolniczych; 4.2. prac porządkowych na terenie posesji, w tym z ogrodów i terenów zielonych; 4.3. wymiany wyposażenia mieszkań tj. mebli, sprzętu gospodarstwa domowego itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się odbierać odpady komunalne przy użyciu pojazdów samochodowych, wskazanych w zezwoleniach na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz wpisach do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, obsługiwanych przez pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości 30% ilości zamówienia podstawowego określonego w załączniku do SIWZ, będącego skutkiem przyjmowania i wytwarzania większej ilości odpadów. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wartości zamówienia na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 PZP. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17654.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A.
Email wykonawcy: dorota.pilcek@alba.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Szczecińska 5
Kod pocztowy: 54-517
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19066.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19066.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22116.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.