eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont pomieszczeń w Laboratorium Maszynowym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2019-04-03

Ogłoszenie nr 510065397-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.

Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny: Remont pomieszczeń w Laboratorium Maszynowym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000, ul. ul. Narutowicza 42686, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 347 23 64, e-mail inwmech@mech.pg.gda.pl, faks +48 58 347 10 25.
Adres strony internetowej (url): dzp.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w Laboratorium Maszynowym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/57/004/R/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a. wykonanie prac rozbiórkowych elementów budowlanych, b. wykonanie prac rozbiórkowych elementów instalacji elektrycznej, c. wykonanie prac rozbiórkowych elementów instalacji sanitarnych, d. wykonywanie podłoży pod posadzki i posadzek, e. oczyszczenie istniejących starych tynków, f. uzupełnianie tynków, g. wykonanie robót murarskich, h. wykonanie tynków cienkowarstwowych (gładzie gipsowe), i. wykonanie prac malarskich ścian, sufitów, elementów drewnianych i metalowych, ram stalowych, j. wykonanie licowania ścian płytkami ceramicznymi (glazurą), k. wykonanie instalacji sanitarnych wod.-kan., l. wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji teletechnicznej, m. wykonanie prac porządkowych i towarzyszących, n. dostawa i montaż rolet okiennych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115096.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana EFAK Andrzej Kotecki Edmund Figurski Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narwicka 1
Kod pocztowy: 80-557
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141569.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141569.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141569.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie spełnia przesłanki zamówienia podobnego (art. 67 ust. 1 pkt. 6) do zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Remont Sali nr 205 w Gmachu Głównym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej" nr postępowania ZP/213/004/R/18, ogłoszonym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 09.01.2019 r., kiedy została zawarta Umowa nr ZP/213/004/R/18. Umowa nr ZP/213/004/R/18, której przedmiotem była robota budowlana, zawarta została z Firmą Budowlaną "EFAK" Sp. j. Edmund Figurski & Andrzej Kotecki ul. Narwicka 1, 80-557 Gdańsk. Załącznik nr 7 do SIWZ w postępowaniu ZP/213/004/R/18 przedstawił szczegółowo informacje, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: "Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w pomieszczeniach należących do Wydziału Mechanicznego, polegających na:"..... W pkt. II.2.14) ogłoszenia o zamówieniu nr 2018/S 200-453539 z dnia 17.10.2018 r. Zamawiający informuje: "Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp". Przedmiotem zamówienia podstawowego był remont sali Wydziału Mechanicznego, obecnie remontowane będzie laboratorium. Zakres zamówienia obejmuje roboty zgodne z robotami objętymi zamówieniem podstawowym. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego została ustalona na 235.956, 83 zł , tj. 54.724,78 euro, a wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 na 117.956,58 zł w dniu 11.10.2018r. Postępowanie nr ZP/213/004/R/18 zostało przeprowadzone w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, zgodnie z art. 11 pkt. 8 ustawy Pzp. Uzasadnienie potrzeby wykonania prac remontowych: Częściowa realizacja wytycznych zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynku, celem dostosowania budynku LM do obowiązujących przepisów użytkowania obiektów użyteczności publicznej.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.