eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zamawiającego, zlokalizowanych w budynkach położonych w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 510065562-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych: Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zamawiającego, zlokalizowanych w budynkach położonych w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516546-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Krajowy numer identyfikacyjny 15524960100000, ul. Al. Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4921134, 4921135, e-mail zampubl@urpl.gov.pl, faks 224 921 149.
Adres strony internetowej (url): http://bip.urpl.gov.pl/pl/032020-wykonywanie-w-okresie-12-miesi%C4%99cy-us%C5%82ug-sprz%C4%85tania-i-czyszczenia-w-pomieszczeniach oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl/pn/urpl/demand/notice/public/12095/details

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zamawiającego, zlokalizowanych w budynkach położonych w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BAG-AGZ.26.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie w okresie od 6 kwietnia 2020 r. do 5 kwietnia 2021 r. na rzecz zamawiającego (dalej także "Urząd") usług sprzątania i czyszczenia pomieszczeń zajmowanych przez zamawiającego oraz czyszczenia wyposażenia znajdującego się w tych pomieszczeniach, które są zlokalizowane w Warszawie w budynkach położonych przy Al. Jerozolimskich 181C oraz przy ul. Przecławskiej 1. Zamówieniem objęte jest także wykonywanie w ww. okresie dodatkowych prac w budynku przy Al. Jerozolimskich 181C, takich jak niszczenie przeznaczonej do zniszczenia dokumentacji w profesjonalnej przemysłowej niszczarce, załadunek dokumentacji na środek transportu w celu jej przewiezienia do archiwum zakładowego Urzędu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonywanie czynności w zakresie sprzątania i czyszczenia pomieszczeń oraz wyposażenia znajdującego się w tych pomieszczeniach wyłącznie przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, w całym okresie realizacji zamówienia (umowy), w wymiarze 8 godzin na dobę w odniesieniu do 7 osób wykonujących ww. usługi w budynku przy Al. Jerozolimskich 181C oraz w wymiarze co najmniej 4 godziny na dobę w odniesieniu do 1 osoby wykonującej ww. usługi w budynku przy ul. Przecławskiej 1, co ma na celu zapewnienie należytego wykonania usług objętych umową w sprawie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i terminy jego wykonania stanowią ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (IPU - załącznik nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90919100-3, 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 569105.69
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Clar System S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Janickiego 20 B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 658296.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 591876.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 992049.12
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.