To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-16
Ogłoszenie nr 510065739-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki": ZP/26/2020 - Usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru autorskiego
producenta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550045968-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000,
ul. ul. Rzgowska
281,
93-338
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 271 17 52; 271 17 53, e-mail
zamowienia@iczmp.edu.pl, faks
42 271 17 50.
Adres strony internetowej (url): www.iczmp.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/26/2020 - Usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru autorskiego producenta
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/26/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oczekiwany minimalny zakres nadzoru autorskiego licencji oprogramowania Infomedica firmy Asseco Poland S.A. oraz wymagane zapisy umowy. Zamawiający oczekuje nadzoru autorskiego obejmującego m.in. : - gwarancji na Aplikację w zakresie posiadanych funkcjonalności - udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania) - modyfikacje produktu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub wskazówki jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne). - usuwania błędów tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego: - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu krytycznego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego "błędu krytycznego") wynosi max. 1 dzień roboczy - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie max. 3 dni robocze od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; - w przypadku wystąpienia "błędu krytycznego" Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; - usuwania innych błędów określanych jako tzw. "błędy zwykłe": - czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego dotyczące błędu zwykłego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi max. 15 dni roboczych; - czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych - możliwość zgłaszania błędów przez stronę internetową oraz telefonicznie Czas trwania umowy: 12 miesięcy. Oczekiwany termin realizacji: 01.04.2020 r. - 31.03.2021 r. Wykaz licencji oprogramowania Infomedica objętych nadzorem autorskim 1. Finansowo-Księgowy - 14, 2. Rachunek Kosztów - 3, 3. Rejestr Sprzedaży - 9, 4. Rejestr zakupów - 1, 5. Kadry - 8, 6. Płace - 8, 7. Gospodarka Magazynowo-Materiałowa - 6, 8. Środki Trwałe - 2, 9. Wyposażenie - 1, 10. Kasa - 4, 11. Obsługa Zamówień i Przetargów - 6, 12. Elektroniczna Inwentaryzacja - Otwarta. Nadzorem autorskim objęte będą także dodatkowe funkcjonalności do posiadanych licencji: m.in. funkcjonalność pobierania danych o kontrahentach z bazy CEIDG/Regon, "Biała lista podatników"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asseco Poland S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76752
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
podstawa prawna - art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności - dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą
być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów,
jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia
parametrów zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu Administracyjnego
Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wykorzystywanego w Instytucie "CZMP" w postaci nadzoru
autorskiego, która z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych może być świadczona jedynie przez producenta systemu. Udzielenie
zamówienia jest zgodne z przepisami ustawy Pzp, ponieważ zachodzi przesłanka art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy papieru ksero na potrzeby Jednostek Lasów Państwowych.
- Dostawa systemu do obrazowania zabiegów za pomocą zieleni indocyjaninowej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- Przedłużenie usługi TECS
- Budowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego w leśnictwie Przygłów w oddziałach 133/134, 131/132, 130, 129 o długości 1.98 km
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 5 części
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Utrzymanie i rozwój systemu SEIZBIL dla Zamawiającego oraz innych jednostek m. st. Wa-wy z możliwością rozporządzania nabytymi prawami na rzecz innych osób, w szczególności innych JST.
- Opracowanie Narzędzia dla mieszkańców Pomorza obejmującą stworzenie prototypu e-kwestionariusza oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym w Kościerzynie
- BON-IV.272.22.2024.ŁC Rozwój i świadczenie usługi gwarancji i asysty technicznej (w zakresie utrzymania i rozwoju) pakietu oprogramowania System Ankietowania
- Usługa wsparcia dla posiadanych licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania uczelnią.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.