To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-04
Ogłoszenie nr 510066081-N-2019 z dnia 04-04-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515811-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540036147-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 18034946700000,
ul. ul. 1 Maja
4,
37-310
Nowa Sarzyna, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
0-17 24 13 575, e-mail
zgk@nowasarzyna.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zgk-ns.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 5 instalacji fotowoltaicznych na obiektach Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowa Sarzyna, Sarzyna, Łętownia, Wola Zarczycka oraz Jelna, w ramach projektu pn. "Montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach SUW" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.1 Rozwój OZE - konkurs ogólny RPO WP 2014-2020. Zadanie nr 1- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Nowej Sarzynie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,26 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Sarzynie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,28 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną ,2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Łętowni. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,86 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną,2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Woli Zarczyckiej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 34,32 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów i urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiekcie SUW w Jelnej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,22 kW wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, 2) montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, 3) wykonanie połączeń z instalacją elektroenergetyczną obiektu, 4) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układem przewodów, urządzeń. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji technicznej. 5.2. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót; 2) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji w poszczególnych nieruchomościach; 3) opracowanie odrębnej dla każdej mikroinstalacji operatu odbiorowego z wykonanej instalacji zawierającego: dokumentacje powykonawczą (jeżeli zajdą istotne zmiany podczas prowadzenia robót), komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego (w 3 egz.) w przypadku konieczności jej wykonania; 4) opracowanie odrębnej dla każdej mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji); 5) przygotowanie zgłoszeń wraz z wymaganą dokumentacją przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej lokalnego operatora sieci dystrybucyjnej- w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa; 6) przeprowadzenie szkolenia użytkowników instalacji w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia oraz uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu; 7) wykonanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 5.3. Rozwiązania równoważne Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w dokumentacji technicznej pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicja musza posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
378048.78
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arenella Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
465000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.