To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2020-04-17
Og³oszenie nr 510066227-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.
Teatr Narodowy: ¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 514188-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 01305731700000,
ul. Plac Teatralny
3,
00-077
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 692 06 09, e-mail
MPoluszczyk@narodowy.pl, WHulewicz@narodowy.pl, faks
22 692 07 41.
Adres strony internetowej (url): www.narodowy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP.
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP. 1) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia obecno¶ci w siedzibie Teatru osób wykonuj±cych bezpo¶rednio czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - cz³onków zespo³u - na ka¿de zg³oszenie Zamawiaj±cego we wszystkie dni powszednie (poniedzia³ek - pi±tek) w godzinach od 8:00 do 16:00, w tym: a) limit godzin spêdzonych przez osoby bezpo¶rednio wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia wynosi 18 godzin miesiêcznie, b) godziny z limitu, o którym mowa w pkt a powy¿ej, nie wykorzystane w danym miesi±cu przechodz± na kolejne miesi±ce. 2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Za³±czniku nr 1 do SIWZ: "SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA." Za³±cznik nr 1 jest integraln± czê¶ci± SIWZ. 3) Na podstawie art. 29 ust. 3a, w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy, co najmniej 50 % osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, tj. osób, o których mowa w pkt. 3.1 SIWZ. 4) Wykonawca, najpó¼niej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiaj±cemu Wykaz osób o których mowa w pkt 3.1 SIWZ i udokumentuje formê ich zatrudnienia przedstawiaj±c kopie umów o pracê. Powy¿sze dokumenty musz± byæ po¶wiadczone przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em. Nie dostarczenie wykazu osób oraz kopii umów o pracê spowoduje nie mo¿no¶æ zawarcia umowy, z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 5) Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia osób, tylko pod warunkiem wcze¶niejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiaj±cym oraz uzyskania jego zgody. W przypadku zmiany osób, o których mowa powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu kopii umów o pracê zawartych z tymi osobami najpó¼niej w dniu dokonania zmiany. 6) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy, odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, o których mowa w pkt 3.1 SIWZ. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 7) W trakcie realizacji zamówienia, na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody, w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê osób, o których mowa w punkcie 3.1 SIWZ: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy, b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej "RODO") oraz innych obowi±zuj±cych przepisów prawa polskiego i europejskiego dotycz±ce ochrony danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za okres rozliczeniowy, okre¶lony przez Zamawiaj±cego, d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê kopiê dowodu, potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej "RODO") oraz innych obowi±zuj±cych przepisów prawa polskiego i europejskiego dotycz±ce ochrony danych osobowych. 8) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, o których mowa w punkcie 3.1 SIWZ, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób, o których mowa w punkcie 3.1 SIWZ czynno¶ci i uniemo¿liwi zawarcie umowy. 10) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
48000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAP Solutions Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
53136.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuñczo-Wychowawczych obs³ugiwanych przez Zespó³ do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rêkawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w siedzibie G³ównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesiêcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie wed³ug standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównowa¿ona gospodarka wodno-¶ciekowa na obszarze gminy £agiewniki
- Poprawa systemu cyberbezpieczeñstwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniej±cego zespo³u urz±dzeñ zapewniaj±cych bezpieczeñstwo informatyczne systemów Urzêdu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorz±d w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposa¿enie bazy dydaktycznej szkó³ w ramach projektu: Edukacja dla przysz³o¶ci uczniów gminy Jarocin"
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdro¿enia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.