To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-17
Ogłoszenie nr 510066352-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Zakup osprzętu do maszyn i narzędzi - tarcz, wierteł i brzeszczotów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522720-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000,
ul. ul. Opata Hackiego
14,
81-213
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 627 38 18, e-mail
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl, faks
58 663 16 66.
Adres strony internetowej (url): https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup osprzętu do maszyn i narzędzi - tarcz, wierteł i brzeszczotów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZP/201/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt 3.2.1. siwz. 2. Zamawiający wymaga wyrobów wskazanych producentów: o wiertła i tarcze: BOSCH, IRWIN, HILTI, HITACHI/HIKOKI, o brzeszczoty: SANDVIK/BAHCO, BOSCH, REMS, RIDGID, chyba, że opis przedmiotu zamówienia sugeruje producenta innego z uwagi na potrzebę kompatybilności z konkretnymi urządzeniami będącymi w posiadaniu Zamawiającego. Ponadto dowolnego producenta dopuszczono w poz. 11, 18, 69, 111, 112 oraz 115. 3. Zamawiający oczekuje wyrobów wskazanych producentów z aktualnej oferty tzn. występujących aktualnie na oficjalnej stronie internetowej/cenniku/katalogu producenta. 4. Podane w tabeli długości wierteł (wskazane w kolumnie Nazwa towaru jako litera L) są długościami roboczymi. W przypadku braku dostępności na rynku wskazanych przez Zamawiającego roboczych długości wierteł dopuszcza się różnice w długości do 10%. 5. W przypadku braku dostępności na rynku tarcz o grubości określonej w tabeli w punkcie 3.2.1. siwz dopuszcza się grubość zbliżoną przy zachowaniu wymogu określonego w pkt. 3.2.2. 6. Dla pozycji o lp. 116-122 tabeli dopuszcza się dokonanie skompletowania na sztuki wg opisu Zamawiającego. W takim wypadku wypełniając formularz ofertowy w kolumnie "nr katalogowy" należy wpisać zwrot "nie dotyczy". 7. Wielkości występujące w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określonego w tabeli w punkcie 3.2.1. siwz podane są w mm. 8. Wszystkie określone w tabeli w pkt. 3.2.1. niniejszej specyfikacji materiały winny posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, a dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty i karty pre-rejestracji REACH - gwarant dopuszczenia na rynek (jeśli są wymagane na podstawie odrębnych przepisów), winny być dostarczone wraz z towarem, w przypadku wcześniejszego wezwania ze strony Zamawiającego. 9. Warunki dotyczące gwarancji: 24 miesiące od daty dostarczania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte zostały w Istotnych dla Stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (załącznik nr 2 do siwz). 10. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1. siwz są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 11. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1. siwz nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości - nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabelach w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego stosownego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji. 13. Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę urządzenia, maszyny i narzędzia muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42674000-1
Dodatkowe kody CPV: 43132300-0, 14810000-2, 44511510-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37054.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FART Gabriela Łukowicz, Marek Łukowicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45577.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa znakowanych koszulek
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa butelek filtrujących
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.