To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-05
Ogłoszenie nr 510067385-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli: "Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2018/19 r.",
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522424-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mogilnie ul. Powstańców WLKP 33, 88-300 Mogilno Regon 268112685 Hieronim Rumianowski tel. 519 351 375
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mogilnie, ul. Sądowa 13, 88-300 Mogilno Regon 001155609, Aleksandra Zielińska-Duda tel. 519 351 385
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Mogilnie, ul. Piłsudskiego 16, 88-300 Mogilno, Regon 000671102, Marzena Giemza tel. 519 351 384
Szkoła Podstawowa w Gębicach, Marcinkowo 72, 88-330 Gębice, Regon 001155615, Jacek Szalaty, tel. 519 351 376
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Padniewie, Padniewo 55, 88-300 Mogilno, Regon 3411300198, Iwona Szyszkowska, tel. 519 351 386
Szkoła Podstawowa w Kwieciszewo, Kwieciszewo 45, 88-321 Kwieciszewo, Regon 001155621, Małgorzata Chudańska-Baran, tel. 519 351 367
Przedszkole Nr 1 w Mogilnie, ul. Korczaka1, 88-300 Mogilno, Regon 093120128, Katarzyna Drzezgowska, tel. 519 351 396
Przedszkole Nr 2 w Mogilnie, ul. Moniuszki 4, 88-300 Mogilno, Regon 093120111, Małgorzata Nowaczyk, tel. 519 351 399
Przedszkole Nr 3 w Mogilnie, ul. Konopnickiej 15a, 88-300 Mogilno, Regon 093120105, Małgorzta Domańska , tel. 517 205 692
Przedszkole w Gębicach, ul. Rynek11, 88-330 Gębice, Regon 093120097, Wioleta Pilarczyk, tel. 517 205 682
Przedszkole w Wylatowie, Wylatowo 66, 88-342 Wylatowo, Wiesława Michalak, tel. 517 207 691
Żłobek w Mogilnie, ul. Konopnickiej 15a, 88-300 Mogilno, Regon 365181970, Małgorzata Domańska, tel. 517 205 692
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Krajowy numer identyfikacyjny 34039674700000,
ul. ul. Narutowicza
,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 152 769, e-mail
oswiata@pro.onet.pl, faks
523 152 769.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający złożyli zamówienia na artykuły potrzebne do sporządzania posiłków natomiast całą procedurę przetargową przeprowadził Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, jako podmiot upoważniony przez dyrektorów poszczególnych placówek
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2018/19 r.",
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOSiP 271.02.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów podzielonych na 6 pakietów: Pakiet I WARZYWA, OWOCE Pakiet II MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY Pakiet III ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Pakiet IV RYBY, MROŻONKI Pakiet V PRODUKTY MLECZNE Pakiet VI PIECZYWO w szacunkowej ilości wskazanej w formularzach cenowych, (zawartych w załącznikach do SIWZ, z podziałem na poszczególne pakiety od I do VI ). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi - dowóz zamówionych towarów przez Wykonawcę do poszczególnych placówek oświatowych, które złożą zamówienie i ich rozładowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15400000-2, 15800000-6, 15220000-6, 15331170-9, 15500000-3, 15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186718.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa SEZAM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208699.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy mięsa, drobiu, wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
241727.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Mięsne DROBIMAX II
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Mięsne DROBIMAX II
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210526.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190168.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. zo.o. Oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
190520.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawy ryb i mrożonok |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103787.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIFREEZE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: UNIFREEZE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79353.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa produktów mlecznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162497.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DARO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: DARO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156127.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawy pieczywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61940.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42059.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Budowa instalacji zbiornikowej na gaz płynny z dwoma zbiornikami o poj. 2x4850L wraz z zewnętrzną instalacją gazową i kotłem o mocy 50kW w budynku biurowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/18
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2434C droga nr 262 - Bielice - droga nr 262 od km 1+040 do km 1+964 na długości 0,924 km
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Stawiska i Świerkówiec
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.