eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 510067427-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522547-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000, ul. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 257 639, e-mail sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks 322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/5/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do tych analizatorów Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatorów (głównego i zastępczego) parametrów krytycznych - zgodnie z opisem w załączniku nr 1a do SIWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2a do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: o analizator główny fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2018 o analizator zastępczy, kompatybilny z analizatorem głównym - rok produkcji nie wcześniej niż 2015 o parametry graniczne analizatorów określono szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ o instrukcja obsługi analizatorów w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatorów o paszport techniczny analizatorów - wraz z dostawą analizatorów o Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą - wraz z dostawą analizatorów o pakiet startowy do każdego z analizatorów - wraz z dostawą analizatorów 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2a do SIWZ o Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń o zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem o Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych o czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy o termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2a do SIWZ o termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów biochemicznych zgodnie z opisem w załączniku nr 1b do SIWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2b do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: o analizator fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2018) wraz ze stołem o parametry graniczne analizatora określono w załączniku nr 1b do SIWZ o instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora o paszport techniczny analizatora - wraz z dostawą o Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą - wraz z dostawą analizatorów o sprzęt dodatkowy: dzierżawa chłodni na odczynniki na okres trwania umowy. Dostawca zapewni Zamawiającemu możliwość pierwokupu dostarczonej chłodni po zakończeniu okresu umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy. 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2b do niniejszej SIWZ o Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń o zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem o Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych o czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, dostawa na koszt Wykonawcy o termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2b do SIWZ o termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 216850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Radiometer Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 5/7
Kod pocztowy: 01-217
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235845.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235845.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331475.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348277.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 348277.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375002.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.