To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-05
Ogłoszenie nr 510067427-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522547-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000,
ul. ul. Waryńskiego
2,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 257 639, e-mail
sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks
322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/5/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do tych analizatorów Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatorów (głównego i zastępczego) parametrów krytycznych - zgodnie z opisem w załączniku nr 1a do SIWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2a do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: o analizator główny fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2018 o analizator zastępczy, kompatybilny z analizatorem głównym - rok produkcji nie wcześniej niż 2015 o parametry graniczne analizatorów określono szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ o instrukcja obsługi analizatorów w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatorów o paszport techniczny analizatorów - wraz z dostawą analizatorów o Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą - wraz z dostawą analizatorów o pakiet startowy do każdego z analizatorów - wraz z dostawą analizatorów 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2a do SIWZ o Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń o zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem o Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych o czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy o termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2a do SIWZ o termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów biochemicznych zgodnie z opisem w załączniku nr 1b do SIWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2b do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: o analizator fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2018) wraz ze stołem o parametry graniczne analizatora określono w załączniku nr 1b do SIWZ o instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora o paszport techniczny analizatora - wraz z dostawą o Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą - wraz z dostawą analizatorów o sprzęt dodatkowy: dzierżawa chłodni na odczynniki na okres trwania umowy. Dostawca zapewni Zamawiającemu możliwość pierwokupu dostarczonej chłodni po zakończeniu okresu umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy. 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2b do niniejszej SIWZ o Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń o zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem o Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych o czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, dostawa na koszt Wykonawcy o termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2b do SIWZ o termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
216850.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radiometer Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235845.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
331475.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348277.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.